ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) vertel me wat je ervan vind en vertel me ook wat ik kan verbeteren en als het kan zou ik graag willen dat je mee een class wil geven (class : beginner , novice , moderator, inter, pro) Bewerkt: 18 december 2008 door ai3rOcky Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Beginner 0/10. Want alleen als ik al kijk, Ik scrolde direct door naar beneden. Man, Wat een lelijkerd. Oke dan, Ik zal wat beoordelingen en tips geven. Sig 1 * Je vult maar ¼ deel van je plaatje op, Hierdoor wordt hij niet mooier. * Bij dat rechtse gedeelte heb je volgnsmij maar wat gedaan. Ook een beetje te blokkig. 45/100 Sig 2 * Veels te klein, Je ziet de details niet en dat is erg jammer. * Te veel ballen, Eéntje was voor mij genoeg. * Te veel gebruik van rozé, het spring eruit. Erg jammer. 20/100 Tips * Volg eens een paar Tut's, Verdere tips vind ik nog niet van toepassing. Bewerkt: 18 december 2008 door Forumrunner Reageren
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) O M G hahahahahhahaa dit vind ik nu eens niet deftig van je in planetrenders geven we elkaar tips jij daarentegen denkt dat je de beste bent van gtaforum alstublief ik zit in de mansion van planetrenders 2 de van het beste teams van PR Ik geef hier de mensen tips om ze beter te voelen en ze beter te laten worden en dat ze leren van hun fouten jij daarentegen maakt belachelijke commentaar omdat je niets kent van photshop je achtergrond is belachelijk je gebruikt dezelfde brush XD en wat stomme text en daarna nog een idioote render bijvoegen xD Je weet niet eens waarover je praat Sorry voor deze opmerking maar forumrunner moet respect hebben voor iemand anders zijn werk Bewerkt: 18 december 2008 door ai3rOcky Reageren
XiPE Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Tjah, ik vind hem nu ook niet echt mooi. En dat je bij de 2 beste van planetrenders zit maakt geen verschil hoor. De signature is nogal plat, op zich is daar niets mis mee, maar helemaal links is gewoon een zwarte ruimte. Op bepaalde plekken is dat roze ook nogal fel. Die bol, links van zijn geweer vind ik dan wel weer iets leuk, maar niet zo perfect uitgewerkt. Bewerkt: 18 december 2008 door XiPE Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 O M Ghahahahahhahaa dit vind ik nu eens niet deftig van je in planetrenders geven we elkaar tips jij daarentegen denkt dat je de beste bent van gtaforum alstublief ik zit in de mansion van planetrenders 2 de van het beste teams van PR Ik geef hier de mensen tips om ze beter te voelen en ze beter te laten worden en dat ze leren van hun fouten jij daarentegen maakt belachelijke commentaar omdat je niets kent van photshop je achtergrond is belachelijk je gebruikt dezelfde brush XD en wat stomme text en daarna nog een idioote render bijvoegen xD Je weet niet eens waarover je praat Sorry voor deze opmerking maar forumrunner moet respect hebben voor iemand anders zijn werk Jij moet je grote b*k houden. Dit is niet mijn eigen signature, Wie hem heeft gemaakt is stukken beter dan jou. En je denkt dat ik nog nooit met Photoshop an de slag ben geweest. Take this madderfakker : Heb ik ooit voor mijn kameraad gemaakt, Jullie kennen hem vast wel. >>> Door -Matthijs-: Ruziën doen we op het schoolplein of per PB. Niet in het topic zelf.<<< Reageren
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 sorry mathijs hier moet ik in gaan denk je nu echt dat ik onder de indruk heb border is belachelijk en ook veel te klein text is nog belachelijker en enigste dat jij gedaan hebt is gewoon wat renders toegevoegd en zelf dat kan je niet x) nu wil ik dat je gewoon uit dit topic verdwijnt zonder enige commentaar en we gaan gewoon door met de normale zaken Reageren
gta master 1 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Hier kan het nog wel eens uit de hand lopen ... Forrumrunner, wees slim en wees rustig, jij bent ook ooit een noob geweest en ik zelf kan helemaal niet PS'en. En ik denk niet dat je zin hebt in een ban!?!?!? Ik waarschuuw je alleen maar voor dit echt uit de hand loopt en je een ban krijgt.. Bewerkt: 18 december 2008 door gta master 1 Reageren
ai3rOcky Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ben je nu aan het zeggn dat hij beter is dan mij XD nu zullen we het gaan krijgen xD Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) ben je nu aan het zeggn dat hij beter is dan mij XDnu zullen we het gaan krijgen xD Dus omdat jij denkt dat jij een hoge pief van Planetrenders bent, denk je ook meteen hier de beste te zijn ? Ik dacht het dus even van niet.. Er zijn hier een aantal designers die jou zo hard ownen. Ik zal je ook meteen een voorbeeld van mijn beste signature geven... Oh Edit: Je class ? een n00b Bewerkt: 19 december 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ben je nu aan het zeggn dat hij beter is dan mij XDnu zullen we het gaan krijgen xD Dus omdat jij denkt dat jij een hoge pief van Planetrenders bent, denk je ook meteen hier de beste te zijn ? Ik dacht het dus even van niet.. Er zijn hier een aantal designers die jou zo hard ownen. Ik zal je ook meteen een voorbeeld van mijn beste signature geven... Oh Edit: Je class ? een n00b Whoopdidoo snapt het. Reageren
timwing Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 ben je nu aan het zeggn dat hij beter is dan mij XDnu zullen we het gaan krijgen xD omfg, als je al zo reageert... Jij zegt dus dat je beter bent als ons als het gaat om signatures designen? Wat maakt dat nou uit! Dat intresseert niemand iets! En dan nog eens verwachten dat we je signature nog gaan raten. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Nogmaals: Dit topic is niet bedoelt om elkaar te kleineren, maar om een signature te raten. Ga de strijd met elkaar aan in de arena, zou ik zeggen. Persoonlijke reacties vanaf nu voor je laten. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 O M Ghahahahahhahaa dit vind ik nu eens niet deftig van je in planetrenders geven we elkaar tips jij daarentegen denkt dat je de beste bent van gtaforum alstublief ik zit in de mansion van planetrenders 2 de van het beste teams van PR Ik geef hier de mensen tips om ze beter te voelen en ze beter te laten worden en dat ze leren van hun fouten jij daarentegen maakt belachelijke commentaar omdat je niets kent van photshop je achtergrond is belachelijk je gebruikt dezelfde brush XD en wat stomme text en daarna nog een idioote render bijvoegen xD Je weet niet eens waarover je praat Sorry voor deze opmerking maar forumrunner moet respect hebben voor iemand anders zijn werk Jij moet je grote b*k houden. Dit is niet mijn eigen signature, Wie hem heeft gemaakt is stukken beter dan jou. En je denkt dat ik nog nooit met Photoshop an de slag ben geweest. Take this madderfakker : Heb ik ooit voor mijn kameraad gemaakt, Jullie kennen hem vast wel. >>> Door -Matthijs-: Ruziën doen we op het schoolplein of per PB. Niet in het topic zelf.<<< Ik zou eerst is naar jezelf kijken. Joun sigs zien er ook niet geweldig uit. Copy paste en ff de blur veranderen. Dat kan idereen. Hij doet er wat aan. Jij maakt joun sigs in 3 min en je blent ze nieteens in. Dus als je nog iets te zeggen hebt hoor ik het graag via PM. OT: De eerste vind ik niet zo mooi. Wel leuke vormen gebruikt maar je hebt alleen zwart wit gemaakt. Voorderest is hij wel mooi. De 2de. Doe vind ik ookwel mooi maar je had iets meer met de achtergrond kunnen doen. Ik vind die balletjes wel mooi die je er in hebt verwerkt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) CHILL MANNEN ai3rOcky je bent veel te grof en je denkt dat je alles bent maar dat is niet zo WHOOP : jij moet niet zo heftig uit de kant komen en die class bestaat niet zoals meneer ai3rOcky zegt : Beginner : je kan de basiskills maar nog niet te goed Novice: je kan de basiskills compleet Moderate: Je kan c4d, vectoring en heel goed onder de knie en zo Inter: Je kan alles al Pro : Kan je zo gaan werken in een bedrijf en btw : planetrenders heeft ook een andere stijl dan gtaforum misschien ben je daar een geweldige designer maar hier is het anders je tag is wel mooi maar zoals de rest zeggen de linkerkant heb je gewoon niets ik zou zeggen high novice (oh ja tussen al die dingen kan je low, solid, high zetten) Bewerkt: 19 december 2008 door .Syfes Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik vind deze plaatjes niet echt geslaagd Ik ga in op de signature: Niet mijn maten (probeer eens 450×150 f 500×150 Pixels) Te veel roze Nogal Leeg Geen border Halve planeet Te weinig Details Dit zijn een paar slechte kanten erin. Het is wel geslaagd maar het geeft mij een gevoel alsof je nog nie op de helft bent met werken Probeer de sig meer te vullen met wat kleuren en misscihen een C4D (en volg Tuts hier op GTAForum ). Cijfer Class 3/10 Beginner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.