ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature. Size design: max 400*160 Render: mag , moet niet Animatie: Nee Premade: Mag wel Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. btw ik ben nieuw ik weet alleen een request te maken, wie tegen mij gaat wil jij het vote topic maken? Hier is altans mijn signature
MegaPilot Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Ik wil wel eens. Ik lever hem vandaag nog in. Hier is mijn inzending: Succes. Bewerkt: 18 december 2008 door MegaPilot
NickyHendriks Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Wie post de sigs? Ikke doe anders wel ff: ai3rOcky Megapilot EDIT: Laat ik dan ook maar meteen stemmen Vote: Megapilot Waarom: Omdat ik zijn sig mooi gevuld vind en de maten wat praktischer. Ik vind die van ai3rOcky nogal leeg en simpel ogen (is misscihen niet maar oogt wel zo (vind ik)). Ook vind ik dat MP leuk gebrusht heeft en zo te zien ook een Tut gebruikt (van Visser23). Ook de kleuren staan mij wel aan. Hoewel het wel ingeblend mocht worden van mij. Ook heeft MP een border wat de sig mooi afsluit en dat is wat ai3rOcky niet heeft Bewerkt: 18 december 2008 door zamg0d1
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) 1-0 s6 Bewerkt: 18 december 2008 door ai3rOcky
Forumrunner Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Wacht, Ik doe ook mee als het kan. Ik hoop dat ik niet te laat ben. Mijn inlevering : Ik hoop dat ik nog mee kan doen.
MegaPilot Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Forumrunner, het stemmen is al begonnen, dus het zal niet meer gaan. MegaPilot-ai3rOcky. 1-0. Bewerkt: 18 december 2008 door MegaPilot
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Stem: Megapilot. Je signature is goed gevuld, niet te druk. Alles past niet zo heel erg bij elkaar, maar is beter dan een half afgemaakte signature zoals die van ai3rOcky
Forumrunner Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Stem : Megapilot, Gezien het feit dat Rocky's signature half gevuld is en in mijn ogen klein uitvalt, Gaat mijn stem naar Megapilot/
GTA Haas Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Even raten: MegaPilot: Wel mooi, render is goed geplaatst. Maar aan de andere kant is het nogal leeg, mag je wel een klein beetje vullen. De effecten zijn goed, de lettertype is oke. Maar je kan het niet zo goed zien, dus geef het nog een donkere kleur. Voor de rest toppie! ai3rOcky: Te kleine Sig, de roze springt eruit. Dat is niet zo mooi, de andere kant van van je render is leeg. Net zoals MegaPilot, maar MegaPilot heeft daar Effecten en jij helaas niet. De rest is wel oke. Stem: MegaPilot Bewerkt: 19 december 2008 door GTA Haas
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik moet zo weg, dus rate ik even snel.Nr. 1: MegaPilot Nr. 2: Forumrunner Nr. 3: ai3rOcky Stem: MegaPilot Forumrunner doet niet mee
Pixelkid Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Wie post de sigs? Ikke doe anders wel ff:ai3rOcky Megapilot EDIT: Laat ik dan ook maar meteen stemmen Vote: Megapilot Waarom: Omdat ik zijn sig mooi gevuld vind en de maten wat praktischer. Ik vind die van ai3rOcky nogal leeg en simpel ogen (is misscihen niet maar oogt wel zo (vind ik)). Ook vind ik dat MP leuk gebrusht heeft en zo te zien ook een Tut gebruikt (van Visser23). Ook de kleuren staan mij wel aan. Hoewel het wel ingeblend mocht worden van mij. Ook heeft MP een border wat de sig mooi afsluit en dat is wat ai3rOcky niet heeft Ik vind het juist andersom, van de sigs die ik gewend ben. die van Ai3rOcky, is juist gecompliceerder, vanwege het gebruiken van de pentool etc. die van megapilot, lijkt mij eerder uit een tutorial komen.. Ai3rOcky +1
KillerZero86 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik stem voor MegaPilot. Waarom? Hij is beter ingevult, er zijn geen zwarte vlakken zoals bij de ander, verder is die van MP veel lichter, en dat spreekt me gewoon meer aan.
NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik vind het juist andersom, van de sigs die ik gewend ben.die van Ai3rOcky, is juist gecompliceerder, vanwege het gebruiken van de pentool etc. die van megapilot, lijkt mij eerder uit een tutorial komen.. Ai3rOcky +1 Het gaat niet om wat gebruikt is maar om hoe het resultaat eruit ziet
Recommended Posts