Danoontje_nl Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hallo mijn andere project heb ik stil gezet(niet voor altijd).en ik ben nu begonnen aan een nieuwe project Wooden CAse X .de bedoeling is dat de case van hout wordt ik ben nu bij de stap van afteken foto's komen nog. Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Maar als hout te warm word... Wel lekker warm word het dan Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 verkeerde forum xD.verkeerd gekekenxD Reageren
Dvt Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 verkeerde forum xD.verkeerd gekekenxD Ja, en wel heel erg verkeerd gekeken dan Maar ehm, vet project! Hoop voor je dat het lukt met hout. Succes Reageren
Jowx Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Verplaatst naar het computerforum van Thundercover, Hardware! ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.