zbramz Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Ik ben nu bij ongeveer 20% van het spel (GTA 4). en nu wil ik een missie gaan doen, die van playboy X , dan loop ik naar dat pijltje toe waar je moet gaan staan, en dan start die een missie. nou dat werkt niet meer. geen problemen gehad tot nu. als ik onder zo'n pijltje van een missie sta doet die niks. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Bewerkt: 18 december 2008 door zbramz Reageren
TT5 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 wss een beschadigd bestand, mss eens her installeren(repair) , anders weeet ik ook niet metteen wat er aan kan schelen... Reageren
SWYV Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 crasht de spel volledig? enig foutmelding? of meeeeeeer langer laadtijden? ik had dat ook eens gehad dat ik extra langer moest wachten totdat GTA IV terug speelbaar werd dusja Reageren
zbramz Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Nee het is echt zo dat ik naar de X op me landkaart loop, dan ga ik voor een gebou staan waar dat pijltje hangt en normaal start er dan een missie maar nu niks. Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Nee het is echt zo dat ik naar de X op me landkaart loop, dan ga ik voor een gebou staan waar dat pijltje hangt en normaal start er dan een missie maar nu niks. Staat je camera ook niet vast? Kun je nog lopen? Ik denk dat GTA IV opnieuw installeren dit probleem kan verhelpen.. zorg wel dat je je Savegame even op een andere locatie zet, zodat je niet overnieuw hoef te beginnen Reageren
headbanger007 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Nou seg, raar hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.