nickverstraaten Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik heb de missie Hostile Negotiation al 4x geprobeerd en telkens lukt het me niet. Op het einde heeft roman een pistool tegen zijn hoofd gedrukt.... als ik die meneer dan dood knal(NIET ROMAN) dan staat er : ROMAN HAS BEEN EXECUTE...?? en dan is de missie failed... Kan iemand mij hierbij helpen?? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Waarschijnlijk raak je dan ook Roman. Zoom eens in. Als je richt kan je ook inzoomen. Ik weet zo niet hoe dat moet op de PC, maar op de PS3 is dat de Linker Joystick indrukken. Zo zie je het dichterbij. Richt goed en kijk of je Roman niet raakt. Schiet dan door het hoofd van de gijzelaar. Waarschijnlijk staat in je 'Controls' in je hoofdmenu wel wat inzoomen is. Kijk daar even naar Succes met de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickverstraaten Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Waarschijnlijk raak je dan ook Roman. Zoom eens in. Als je richt kan je ook inzoomen. Ik weet zo niet hoe dat moet op de PC, maar op de PS3 is dat de Linker Joystick indrukken. Zo zie je het dichterbij. Richt goed en kijk of je Roman niet raakt. Schiet dan door het hoofd van de gijzelaar. Waarschijnlijk staat in je 'Controls' in je hoofdmenu wel wat inzoomen is. Kijk daar even naar Succes met de missie! Oke danke visser23 ik heb GTA IV op de Xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Er wordt gezegd in het spel dat je niet moet schieten! Je moet gaan dreigen, door op hem te richten. Als het goed is gebeurd er dan iets waardoor je hem kan neerschieten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Oke danke visser23 ik heb GTA IV op de Xbox. Dan is het de rechter voor jou, ik kan het ook fout hebben dat het de linkse is. Maar dat is niet zon ramp om te proberen neem ik aan. Gebruik aan het einde een sniper, hurk dan even en schiet de gijzelaar door zijn hoofd. Doe dit wel voordat hij op jou gaat schieten, dat maakt het alleen nog maar moeilijker. Zelf heb ik het ook met een sniper gedaan, met een beetje precies richten. En op tijd schieten.. Lukt het je vast wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Er wordt gezegd in het spel dat je niet moet schieten! Je moet gaan dreigen, door op hem te richten. Als het goed is gebeurd er dan iets waardoor je hem kan neerschieten.. Nee hoor. Als je het kamertje binnen wandelt zul je een aantal mannen aantreffen. Na deze dood te hebben geschoten zie je plots hoe Roman vast wordt gehouden. Hierna hoef je alleen maar je wapen (sniper) te pakken en op de man te richten die Roman vast houdt. Als je zijn hoofd goed in beeld hebt, haal je de trekker over en dan zal gelijk een mini cutscene volgen waarbij ze allebei over de grond rollen en één ervan het overleefd. Als je goed hebt gemikt hoort Roman uiteindelijk op te staan. Als het na veel proberen nog niet lukt zou ik opnieuw beginnen met dus een nieuwe savegame. Het kan mogelijk een bug in het spel zijn, maar dit is niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Er wordt gezegd in het spel dat je niet moet schieten! Je moet gaan dreigen, door op hem te richten. Als het goed is gebeurd er dan iets waardoor je hem kan neerschieten.. Nee hoor. Als je het kamertje binnen wandelt zul je een aantal mannen aantreffen. Na deze dood te hebben geschoten zie je plots hoe Roman vast wordt gehouden. Hierna hoef je alleen maar je wapen (sniper) te pakken en op de man te richten die Roman vast houdt. Als je zijn hoofd goed in beeld hebt, haal je de trekker over en dan zal gelijk een mini cutscene volgen waarbij ze allebei over de grond rollen en één ervan het overleefd. Als je goed hebt gemikt hoort Roman uiteindelijk op te staan. Als het na veel proberen nog niet lukt zou ik opnieuw beginnen met dus een nieuwe savegame. Het kan mogelijk een bug in het spel zijn, maar dit is niet zeker. Hoezo mannen? Er staat er 1 aan de rechter kant van de deur met Body Armor, en daarna heb je die laatste die Roman vasthoudt, Ik heb hem 3x gedaan, 1e Keer schoot ik Roman door zijn hoofd, 2e keer liep ik te ver naar Roman en die andere Man toe, schoot ie Roman door zijn hoofd, en de 3e keer schoot ik de die man door zijn hoofd. Het is een lastige missie maar wel een leuke. Grtz Nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Er wordt gezegd in het spel dat je niet moet schieten! Je moet gaan dreigen, door op hem te richten. Als het goed is gebeurd er dan iets waardoor je hem kan neerschieten.. Nee hoor. Als je het kamertje binnen wandelt zul je een aantal mannen aantreffen. Na deze dood te hebben geschoten zie je plots hoe Roman vast wordt gehouden. Hierna hoef je alleen maar je wapen (sniper) te pakken en op de man te richten die Roman vast houdt. Als je zijn hoofd goed in beeld hebt, haal je de trekker over en dan zal gelijk een mini cutscene volgen waarbij ze allebei over de grond rollen en één ervan het overleefd. Als je goed hebt gemikt hoort Roman uiteindelijk op te staan. Als het na veel proberen nog niet lukt zou ik opnieuw beginnen met dus een nieuwe savegame. Het kan mogelijk een bug in het spel zijn, maar dit is niet zeker. Hoezo mannen? Er staat er 1 aan de rechter kant van de deur met Body Armor, en daarna heb je die laatste die Roman vasthoudt, Ik heb hem 3x gedaan, 1e Keer schoot ik Roman door zijn hoofd, 2e keer liep ik te ver naar Roman en die andere Man toe, schoot ie Roman door zijn hoofd, en de 3e keer schoot ik de die man door zijn hoofd. Het is een lastige missie maar wel een leuke. Grtz Nick Je moet gewoon rustig aan doen, wees voorzichtig en schiet niet te snel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Er wordt gezegd in het spel dat je niet moet schieten! Je moet gaan dreigen, door op hem te richten. Als het goed is gebeurd er dan iets waardoor je hem kan neerschieten.. Nee hoor. Als je het kamertje binnen wandelt zul je een aantal mannen aantreffen. Na deze dood te hebben geschoten zie je plots hoe Roman vast wordt gehouden. Hierna hoef je alleen maar je wapen (sniper) te pakken en op de man te richten die Roman vast houdt. Als je zijn hoofd goed in beeld hebt, haal je de trekker over en dan zal gelijk een mini cutscene volgen waarbij ze allebei over de grond rollen en één ervan het overleefd. Als je goed hebt gemikt hoort Roman uiteindelijk op te staan. Als het na veel proberen nog niet lukt zou ik opnieuw beginnen met dus een nieuwe savegame. Het kan mogelijk een bug in het spel zijn, maar dit is niet zeker. Hoezo mannen? Er staat er 1 aan de rechter kant van de deur met Body Armor, en daarna heb je die laatste die Roman vasthoudt, Ik heb hem 3x gedaan, 1e Keer schoot ik Roman door zijn hoofd, 2e keer liep ik te ver naar Roman en die andere Man toe, schoot ie Roman door zijn hoofd, en de 3e keer schoot ik de die man door zijn hoofd. Het is een lastige missie maar wel een leuke. Grtz Nick Je moet gewoon rustig aan doen, wees voorzichtig en schiet niet te snel! Ik heb niet te klagen ik heb hem al gehaald. : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zojuist in één keer gehaald. Een headshot met de Carbine is genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zojuist in één keer gehaald. Een headshot met de Carbine is genoeg Nice, ben je door je hurken gegaan? en dan geschoten of had je gewoon geluk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zojuist in één keer gehaald. Een headshot met de Carbine is genoeg Nice, ben je door je hurken gegaan? en dan geschoten of had je gewoon geluk? Met het wapen dat hij bedoelt hoef je niet eens te hurken. Als je staat en heel misschien inzoomt met de rechter pook dan is het beeld zo goed dat je amper nog mis kunt schieten en daar komt nog bij dat je nog wel hele goede bewegingsvrijheid hebt wat je van de Sniper niet echt kunt zeggen naar mijn mening mits je erg bent ingezoomd. Ik heb het in ieder geval met een normale pistool gedaan en ik schuilde. Toen kwam ik niet eens van mij plek vandaan en schoot ik tegen de muur en richtte ik steeds meer zijn kant op en toen kwam een van de laatste kogels in zijn kop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zojuist in één keer gehaald. Een headshot met de Carbine is genoeg Nice, ben je door je hurken gegaan? en dan geschoten of had je gewoon geluk? Met het wapen dat hij bedoelt hoef je niet eens te hurken. Als je staat en heel misschien inzoomt met de rechter pook dan is het beeld zo goed dat je amper nog mis kunt schieten en daar komt nog bij dat je nog wel hele goede bewegingsvrijheid hebt wat je van de Sniper niet echt kunt zeggen naar mijn mening mits je erg bent ingezoomd. Ik heb het in ieder geval met een normale pistool gedaan en ik schuilde. Toen kwam ik niet eens van mij plek vandaan en schoot ik tegen de muur en richtte ik steeds meer zijn kant op en toen kwam een van de laatste kogels in zijn kop. Dat is best weinig risico, mooi gedaan, want zo is de kans kleiner dat je Roman raakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.