Jump to content

hoer in auto krijgen?


mauritsklaare1

Recommended Posts

Dit kon je allemaal op WikiGTA vinden, kijk hier maar eens. ;)

Het komt erop neer dat je eerst een prostituee op straat moet tegenkomen terwijl je in een wagen zit, daarna toeter je eens (maak haar wel niet bang door iemand om ver te rijden ofzo :cab:), laat haar in je auto komen met de actietoets (E, L1 of Linker schouderknop), rijd naar een rustig plekje waar niemand je kan zien, en selecteer een optie. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kon je allemaal op WikiGTA vinden, kijk hier maar eens. ;)

Het komt erop neer dat je eerst een prostituee op straat moet tegenkomen terwijl je in een wagen zit, daarna toeter je eens (maak haar wel niet bang door iemand om ver te rijden ofzo :cab:), laat haar in je auto komen met de actietoets (E, L1 of Linker schouderknop), rijd naar een rustig plekje waar niemand je kan zien, en selecteer een optie. ^^

Ze weten bij WikiGTA niet eens hoe de linker schouderknop heet van de 360... Dat is toevallig LB.

Oh, wijsneus, doe het dan lekker zelf! Ja dat doe ik graag maar dat zal niet gaan...

Waarom heet het WikiGTA, als doodnormale gebruikers zoals ik dit soort dingen niet even kunnen veranderen!? :duh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal zullen ze je in elke auto (geen moto!) komen vergezellen. Je kan het misschien eens proberen midden in de nacht (ingame dan). Dan zullen er minder pottenkijkers zijn en zijn er meer hoertjes. ^_^

Verder moet je ook niet te ver van haar staan, gewoon op de straat, vlak naast het voetpad waar ze staat.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik claxoneer dan lopen ze gwn vrolijk verder!

licht het aan het soort auto dat ze er niet in passen ofzo wie helpt mij?

Nee... Lopende hoeren doen het meestal niet. Je moet staande hoeren hebben. Ze staan meestal in groepjes van 2 à 3 onder een lantaarnpaal. Als je daar claxoneerd komen ze wel naar je toe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...