bibbermans Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Hoi Ik had deze vraag is in een andere room gesteld maar ik krijg geen antwoord waar ik wat aan heb. Mijn vraag was hoe doe je draaitrappen en schoppen richting het hoofd? Welke combo's zijn dit voor de pc? Weet iemand dit? Het kan in ieder geval echt! Check dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=M1XPLrT415E...feature=related Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Beste bibbermans. Zoals je kunt zien op het filmpje doet Niko special moves nadat hij heeft ontweken. Alleen dan kun je special moves uitvoeren door gewoon om de persoon in te slaan nadat je ontwijkt. Ik weet niet wat de verdediging toets is op de PC omdat ik het op de Xbox 360 speel. Dus, eerst ontwijken en dan gewoon aanvallen en vervolgens doet hij vanzelf een combo attack. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Als je het op de PC hebt zal ik het ff uitleggen. als je zit te vechten met vuisten moet je standaard net voordat hij jou slaat op spatie klikken dan slaan + 2de slaan. dan doe je een ''special attack''. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bibbermans Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Als je het op de PC hebt zal ik het ff uitleggen. als je zit te vechten met vuisten moet je standaard net voordat hij jou slaat op spatie klikken dan slaan + 2de slaan. dan doe je een ''special attack''. succes Yes eindelijk een reactie waar ik wat aan heb! Bedankt! Wat blijft gta 4 toch een kick ass spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tovaritsj Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Als je het op de PC hebt zal ik het ff uitleggen. als je zit te vechten met vuisten moet je standaard net voordat hij jou slaat op spatie klikken dan slaan + 2de slaan. dan doe je een ''special attack''. succes Yes eindelijk een reactie waar ik wat aan heb! Bedankt! Wat blijft gta 4 toch een kick ass spel! Letterlijk en figuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kzaf Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Er zijn verschillende combo's maar, is het altijd een andere? Kun je niet altijd dezelfde doeN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Er zijn verschillende combo's maar, is het altijd een andere? Kun je niet altijd dezelfde doeN? jawel op een filmpje op youtube staat de comboos met de busturing.weet niet meer hoe die heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Beste bibbermans.Zoals je kunt zien op het filmpje doet Niko special moves nadat hij heeft ontweken. Alleen dan kun je special moves uitvoeren door gewoon om de persoon in te slaan nadat je ontwijkt. Ik weet niet wat de verdediging toets is op de PC omdat ik het op de Xbox 360 speel. Dus, eerst ontwijken en dan gewoon aanvallen en vervolgens doet hij vanzelf een combo attack. Veel succes! Aha, een '360 speler die weet hoe je moet Dodgen, daar heb ik wat aan . Als ik op de ''Dodge'' knop druk, net voordat het andere ventje me slaat, doet Niko gewoon niks en word ik dus gewoon geslagen :S. Hoe kan dit?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Beste bibbermans.Zoals je kunt zien op het filmpje doet Niko special moves nadat hij heeft ontweken. Alleen dan kun je special moves uitvoeren door gewoon om de persoon in te slaan nadat je ontwijkt. Ik weet niet wat de verdediging toets is op de PC omdat ik het op de Xbox 360 speel. Dus, eerst ontwijken en dan gewoon aanvallen en vervolgens doet hij vanzelf een combo attack. Veel succes! Aha, een '360 speler die weet hoe je moet Dodgen, daar heb ik wat aan . Als ik op de ''Dodge'' knop druk, net voordat het andere ventje me slaat, doet Niko gewoon niks en word ik dus gewoon geslagen :S. Hoe kan dit?? je moet echt op het juiste moment reageren, oefenen dus tot je geluk hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Beste bibbermans.Zoals je kunt zien op het filmpje doet Niko special moves nadat hij heeft ontweken. Alleen dan kun je special moves uitvoeren door gewoon om de persoon in te slaan nadat je ontwijkt. Ik weet niet wat de verdediging toets is op de PC omdat ik het op de Xbox 360 speel. Dus, eerst ontwijken en dan gewoon aanvallen en vervolgens doet hij vanzelf een combo attack. Veel succes! Aha, een '360 speler die weet hoe je moet Dodgen, daar heb ik wat aan . Als ik op de ''Dodge'' knop druk, net voordat het andere ventje me slaat, doet Niko gewoon niks en word ik dus gewoon geslagen :S. Hoe kan dit?? je moet echt op het juiste moment reageren, oefenen dus tot je geluk hebt! ja en het licht er ook aan wat voor ventjes het zijn:sommige aarzelen een soort van voordat ze gaan slaan en anderen vechten wat beter en slaan ook wat proffesioneler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jinferno Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Welke knop is dat bij de PS3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Kijk even op de Controlls pagina op WikiGTA . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.