nick11123 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hallo, Ik heb office 2007 en als ik in excel, word, of watdan ook de lettertype wil veranderen dus ik klik op dat pijltje dan loopt bijv. word helemaal vast en crasht hij :S dus kan ik mijn lettertype niet wijzigen. maar hoe kan ik dat probleem verhelpen?? alvast bedankt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Herinstalleren al geprobeert? Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 ja al 2 keer maar het probleem is al opgelost... het kwam dus door de printer die ik deel want hij zit op me pa,s pc aangesloten en ik deel hem via een netwerk alleen daarom loopt hij dus vast :S echt heel vreemd weet iemand waar dat aan kan liggen want de drivers van de printer heb ik op me vaders pc ook al opnieuw geinstalleerd dus. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hebben jullie allebei XP? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Heb je een illegale versie? Ik had ooit (al heel lang geleden, voor ik me op het forum aanmelde) hetzelfde probleem nadat ik een gekraakte versie had gedownload. Nu werk ik met een legale en het werkt. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Heb je een illegale versie? Ik had ooit (al heel lang geleden, voor ik me op het forum aanmelde) hetzelfde probleem nadat ik een gekraakte versie had gedownload. Nu werk ik met een legale en het werkt. Illegale versie waarvan? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Heb je een illegale versie? Ik had ooit (al heel lang geleden, voor ik me op het forum aanmelde) hetzelfde probleem nadat ik een gekraakte versie had gedownload. Nu werk ik met een legale en het werkt. Illegale versie waarvan? Of hij MS Office (Word zit in dat pakket) illegaal heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.