Basssss Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hoe werken garage's precies? Worden de voertuigen in een bepaald gebied opgeslagen of ligt het aan het object (De garage dus) zelf? En hoe kan ik een garage maken om voertuigen in op te slaan? Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hoe werken garage's precies? Worden de voertuigen in een bepaald gebied opgeslagen of ligt het aan het object (De garage dus) zelf? En hoe kan ik een garage maken om voertuigen in op te slaan? In Vice City worden garages in de SCM gedefineerd, in San andreas in de IPL files. In beide gevallen werkt het op basis van coordinaten. Dus voertuigen binnen een bepaald 3D-gebied worden opgeslagen. De modellen van de garagedeuren waren in VC wel hardcoded, asl die zich binnen/bij het gebied van de garage bevonden, werden ze bewogen, hoe dat bij SA zit weet ik niet. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hoe werken garage's precies? Worden de voertuigen in een bepaald gebied opgeslagen of ligt het aan het object (De garage dus) zelf? En hoe kan ik een garage maken om voertuigen in op te slaan? In Vice City worden garages in de SCM gedefineerd, in San andreas in de IPL files. In beide gevallen werkt het op basis van coordinaten. Dus voertuigen binnen een bepaald 3D-gebied worden opgeslagen. De modellen van de garagedeuren waren in VC wel hardcoded, asl die zich binnen/bij het gebied van de garage bevonden, werden ze bewogen, hoe dat bij SA zit weet ik niet. Dus als ik nou de hangar van Verdant Meadows verwijder (ik laat de deuren staan) en de hangar op het Las Venturas Airport naar Verdant Meadows verplaats, kan dat haast zonder problemen? Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik durf het niet te garanderen, maar ik zou het zeker een keer proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.