rastiboy Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 hey als ik gta speel dan staat me pc heletijd om de 5 minuten stil heel irritant. hoe los ik dit op? Reageren
keessie Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 heeft hij het eerder wel gedaan? anders kan het misschien zijn dat je pc het niet aankan grz Reageren
rastiboy Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ja eerst deed gta het wel, niet helemaal perfect maar wel goed. help aub Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 We zouden je beter kunnen helpen als je wat meer informatie geeft dan dat je tot nu toe gedaan hebt... Eigenlijk heb je ons tot nu toe nix, noppes, nada, niets aan informatie gegeven. Dus graag wat meer specificaties over je PC en besturingssysteem zou op zich geen slechte zet zijn. En als je een foutmelding krijgt zou de foutmelding zelf al een hoop duidelijkheid kunnen verschaffen. Want het is toch immers zo dat jij dan sneller geholpen bent en dan weer snel aan de slag kunt met GTA SA. Jammer dat je dat niet in je eerste post hebt gezet. Reageren
rastiboy Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 yess ik weet het al hoe ik kan oplossen, als ik chkdsk ofzo uitvoer dan doet gta het weer wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.