NickyHendriks Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Zamg0d1, ik heb gehoord dat C4D's moeilijk zijn, voorlopig hou ik het op brushes enzo. Dat is zo idd. Maar als je een goede tut volgt is het allemaal niet zo moeilijk En onthoud altijd: Als je niet schiet kun je ook niet scoren. En zo moet je het ook zien hierbij. Als je gewoon probeert en experimenteert dan kom je ook heel ver. En probeer eens als mensen in een tut zeggen dat je een layer op 'Overlay' moet zetten het eens uit in een andere blending mode en probeer eens te klooien met de mogelijke Blending Options Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Ik heb weer wat geprobeerd: Over deze ben ik trevreden: Rates,comments,tutorials,...? @ hieronder: Thanks, ik probeer het morgen uit Bewerkt: 19 december 2008 door MegaPilot Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Oke, Wat ik eerder vertelde JE begint met een zwart achtergrond, en brusht er met witte grunge eroverheen, dus hier en daar een klikje dan een andere grunge daar een klikje tot je een mooie effect krijgt.. Dan zet je je render erin. Kies dan het eye drop tool (volgens mij met L ) en kies een lichte voorgrond kleur en 1 donkere achtergrond kleur. Ga dan op de laag van je brush en doe daar een gradient map op van de zojuist gekozen kleuren. Kan iemand anders het misschien beter uitleggen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Niemand? Ik heb zojuist mijn kerst-signature gemaakt, met behulp van een tutorial: Maar hij is 174 KiloByte en dus mag ik hem niet gebruiken, ik heb hem opgeslagen als .JPEG. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij onder de 100 KiloBytes geraakt? Alvast bedankt! Ik ben op MSN geholpen door Visser23, thanks! Bewerkt: 21 december 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.