MarcN Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Hallo, Ik heb van iemand gehoort, dat je met GTA Vice City alle huizen kon kopen, die er zijn, maar is dit eigenlijk wel zo? Want, ik geloof als je er maar een paar kunt kopen. Bedankt voor de info alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Hallo,Ik heb van iemand gehoort, dat je met GTA Vice City alle huizen kon kopen, die er zijn, maar is dit eigenlijk wel zo? Want, ik geloof als je er maar een paar kunt kopen. Bedankt voor de info alvast! Nee je kunt inderdaad maar een paar huizen kopen, en niet alle huizen uit het spel.. dat kan zelfs bij SA niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Jammer, het zou wel erg leuk zijn. Zijn er ook huisen met heel veel garage's te koop? Waar je heeeel veel auto's in kunt drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 op het 2e eiland heb je een groote garage, waar 4 auto's in passen en nog 2 daar naast waar je ieder ook 2 kan indoen, het heet: Hyman Condo, kijk maar eens op je plattegrond bij het spel, niet in de game maar bijgevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Op onze GTA VC walkthrough staan alle koopbare huizen en bedrijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Oke, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 maar als je alle huizen zou kunnen kopen zou je het doen dan dan word het een onoverzichtelijk zooite in je map en waneer ga je naar je huis: als je wapens nodig hebt als je je coole car wilt parkeren om te saven dat is ongeveer alles daar heb je toch niet zoveel huizen voor nodig?? ik ben het er wel mee eens dat er wat meer garage's moeten zijn maar alle huizen.....??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ook heb je al nagedacht over het feit dat Vice City dat totaal niet aankan? Het spel zou amper nog opstarten, mischien op de allerbeste PC duurt het nog een uur dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 maar als je alle huizen zou kunnen kopen zou je het doen dandan word het een onoverzichtelijk zooite in je map en waneer ga je naar je huis: als je wapens nodig hebt als je je coole car wilt parkeren om te saven dat is ongeveer alles daar heb je toch niet zoveel huizen voor nodig?? ik ben het er wel mee eens dat er wat meer garage's moeten zijn maar alle huizen.....??? vergeet niet dat je voor de 100% ook huisjes moet kopen en je gekochte huizen verschijnen alleen op je radar als je in de buurt komt alleen standaardhuis is altijd op map (behalve bij missie) oene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.