Basssss Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik ben weer bezig met de Map Editor (Deze keer een betere... ), maar nu verschijnen 3 van de 4 geplaatste objecten niet! Dus in denken... Misschien staan er teveel objecten? Ik wat objecten verwijderen, maar ze komen maar niet tevoorschijn! Ik kan ze wel voelen (Col heet dat geloof ik?), maar ik zie er maar één. Ze zijn wel zichtbaar in Map Editor. Iemand idee? PS: Heb ook al geprobeert ze opnieuw te plaatsen, daarnaast zijn het steeds dezelfde objecten die niet zichtbaar zijn. Vragen over wat ik doe kunnen wel gestelt worden, zolang mijn objecten maar zichtbaar krijg. Reageren
K.O. Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Klinkt eerder als een probleem met de texture. Heb je toevallig met alphas zitten werken? Zo ja, dan heb je misschien zwart/wit omgedraaid. Zo nee, dan heb je de texture misschien verkeerd op het object gemapt in 3dsmax. Een andere oorzaak kan ik zo even niet bedenken. Ik neem aan dat de textures van alle objecten verder ongeveer dezelfde specificaties hebben? (compression, filetype, etc...) Reageren
Basssss Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Klinkt eerder als een probleem met de texture. Heb je toevallig met alphas zitten werken? Zo ja, dan heb je misschien zwart/wit omgedraaid. Zo nee, dan heb je de texture misschien verkeerd op het object gemapt in 3dsmax. Een andere oorzaak kan ik zo even niet bedenken. Ik neem aan dat de textures van alle objecten verder ongeveer dezelfde specificaties hebben? (compression, filetype, etc...) Het is gewoon met de standaart objecten van GTA San Andreas hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.