Jump to content

Little Jacobs


Arne Bruylants

Recommended Posts

Ik zit nu bij de Elisabetha missies, en ik kan geen wapens meer kopen van Little Jacob. Als ik hem bel is het altijd

" Busy, call me back". Mijn relatie met hem is ook niet vertroebeld. Wat is de oplossing hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Of gewoon een tijdje wachten. Maar tijdens de Elizabeta missies, is Jacob zeer verwikkeld, dus is hij ook druk besig. Gewoon alle E missies doen, en dan kun je weer met LJ gaan doen. Zoveel kosten wapens in een winkel niet meer dan bij LJ. Je zult het nauwelijks merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu bij de Elisabetha missies, en ik kan geen wapens meer kopen van Little Jacob. Als ik hem bel is het altijd

" Busy, call me back". Mijn relatie met hem is ook niet vertroebeld. Wat is de oplossing hiervoor?

Bij 75% krijg je pas zijn speciale vaardigheid. Ik weet niet bij welk aantal jij bent, maar eerder kun je niet om wapens vragen. Kijk dus even bij stats om dat te kunnen zien. Tevens moet je ervoor zorgen dat als je hem belt, je de juiste optie kiest. Als je hem gewoon belt zul je hem vaak niet kunnen bereiken. Als je de speciale vaardigheid uitkiest tijdens het bellen vaak wel. Als je de vriendschap met hem snel wil vorderen, kijk dan even op deze pagina om te zien wat hij wel en niet leuk vindt.

Als dit alles bij jou al goed zit, zou ik even wachten tot na een paar missies. Probeer het dan nog een keer. Tot die tijd zijn de andere wapen winkels natuurlijk een mogelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

bij sommige missies kun je niemand bereiken, ook niet voor de special abillities.

ik weet niet zeker of het bij deze missie ook zo is,

maar het is ook zo dat je je contactpersonen niet té snel achter elkaar moet bellen voor wapens, want nadat Jacob eenmaal is geweest moet je weer een tijdje wachten voor ie weer komt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...