Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Ray Benzino is aangeklaagt voor intimidatie Voormalig baas en mede-eigenaar van The Source Magazine, Ray Benzino, is enkele dagen na zijn ontslag aangeklaagd voor machtsmisbruik en intimidatie. De aanklacht is afkomstig van twee voormalige vrouwelijke werknemers van het blad. Ze beweren dat Benzino zijn vrouwelijke collega's zou discrimineren door alle carrièrekansen aan mannen te gunnen. Ook zou hij vrouwen seksueel intimideren en zijn macht als baas misbruiken door 'vriendjes uit Boston' op de loonlijst te zetten, terwijl zij geen enkele bijdrage leverden aan het bedrijf. Eerder gaf Benzino aan dat hij ontslag nam omdat hij er een andere visie in beleid op nahield. Ook gaf hij aan dat het juridische gevecht met Eminem hem na zo'n lange tijd de keel uithing. Nu blijkt echter dat heel andere zaken de reden vormen voor zijn vertrek. The Source heeft inmiddels een officieel antwoord gegeven, waarin staat; "Beide vrouwen hebben in de vele jaren dat ze hier werkten nooit een klacht ingediend. Het is wel erg opvallend dat deze aanklacht wordt ingediend vlak na hun recente ontslag." En ook is hij gestopt met The Source.. Ray Benzino, baas en mede-eigenaar van The Source Magazine, heeft per direct ontslag genomen! Benzino is de afgelopen jaren vaak het onderwerp van gesprek geweest binnen de hiphop-scene en nu opnieuw. Hij zegt; "Ik kap ermee en verkoop mijn aandeel per direct. Ik stop ermee omdat dit gewoon beter is voor het blad." De rapper zegt dat er een aantal redenen zijn voor zijn vertrek en de beef met Eminem is daar één van. "Ik heb me te veel laten meeslepen in die ruzie, maar er zijn ook problemen binnen The Source. Ze houden bijvoorbeeld geen rekening met de kleine man, die de torenhoge advertentiekosten niet kan betalen." Benzino is van plan om zelf een nieuw soortgelijk blad te beginnen. Hij zegt; "Ik begin een totaal nieuw hiphopmagazine waar ook aandacht is voor de kleine spelers uit de scene." Bron: Juize.FM Zal Eminem nu stoppen met Benzino te dissen..?! Ik denk het niet haha.. Bewerkt: 17 april 2005 door Yohan Reageren
dudedude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) had eminem benzino niet een keer in elkaar geslagen :questionmark: Bewerkt: 17 april 2005 door dudedude Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) had eminem benzino niet een keer in elkaar geslagen :questionmark: Eminem kan nog niet is tegen een stootje <_< Bewerkt: 17 april 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
dudedude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 had eminem benzino niet een keer in elkaar geslagen :questionmark: Eminem kan nog niet is tegen een stootje <_< nee egt waar dat had ik ooit gezien op mtv news met nog iemand had ie dat gedaan Reageren
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) had eminem benzino niet een keer in elkaar geslagen :questionmark: Hmm ik heb eigenlijk geen idee... :rolleyes: Volgens mij niet hoor.. :unsure: Wel liep er een flinke beef tussen de twee... Bewerkt: 17 april 2005 door Yohan Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ja vind ik flauw van eminem <_< Reageren
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ja vind ik flauw van eminem <_< Maare Benzino is begonnen Royce... Hij noemde Eminem 2003 Vannila Ice.. :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.