Jump to content

Hoe ziet jouw Niko Bellic eruit?


Limbolander

Recommended Posts

  • 3 weken later...
Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken?

Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die van mij heeft nog een zwart pak aan van de laatste missie die ik gedaan heb (voor Trophies): Interview, waar je die Goldberg moet vermoorden. Alleen dat is zo'n zwart pak met rode stropdas, dus binnenkort weer ff wat anders aantrekken met een Russische zonnebril 8)

Wel grappig, ik zag laatst een filmpje op internet (kan zijn op Youtube óf op gtaforum.nl) dat Niko werd aangereden door een auto en ze Russische pet de lucht in vloog. Zag er wel droog uit, alleen soms irritant. Ik heb het 1 keer gehad met een bril. Die had ik opgezet in me safehouse in Bohan. Toen ik naar buiten liep ging de telefoon, maar ik liep door. Werd ik vol aangereden door een auto. Bril weer kwijt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken?

Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. :)

Ah oke, bedankt voor de info ;) Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken?

Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. :)

Ah oke, bedankt voor de info ;) Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD

Je echte mobiel natuurlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...