Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Alhoewel er in gta IV een stuk minder keuze is als in San andreas, hoop ik toch op wat originele en stoere creaties! Bewerkt: 18 december 2008 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Ik zal morgen een screen van mijn NB maken (PS3)... EDIT: Hier is mijn niko : Bewerkt: 19 december 2008 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_niickk Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 de mijne ziet er afgeschreven uit. hetzelfde als degene boven mij. ik vind dit btw een onnodig topic, ik bedoel ik betreur het al dat je niet veel KUNT veranderen aan je hoofdpersoon. helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 gebruik in gevolg aub even de directe link van imageshack, dit kan als je op het +je drukt onderaan bij "show advanced linking " dan zien anderen het plaatje meteen als ze erop klikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mithrando Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 LOL de mijne ziet er hetzelfde uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 LOL de mijne ziet er hetzelfde uit das niet zo gek, Het is een standaard pak (toch?)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Die van mij heeft z'n bruine leren jasje die hij in het begin aan had.. Ik vind het het mooist. Ik heb wel een camo broek en bruine sneakers. (soms een zonnenbril die hij vaak verliest) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Dit is de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Die van mij heeft nog een zwart pak aan van de laatste missie die ik gedaan heb (voor Trophies): Interview, waar je die Goldberg moet vermoorden. Alleen dat is zo'n zwart pak met rode stropdas, dus binnenkort weer ff wat anders aantrekken met een Russische zonnebril Wel grappig, ik zag laatst een filmpje op internet (kan zijn op Youtube óf op gtaforum.nl) dat Niko werd aangereden door een auto en ze Russische pet de lucht in vloog. Zag er wel droog uit, alleen soms irritant. Ik heb het 1 keer gehad met een bril. Die had ik opgezet in me safehouse in Bohan. Toen ik naar buiten liep ging de telefoon, maar ik liep door. Werd ik vol aangereden door een auto. Bril weer kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Die van mij is naked.. maar daarintegen lijkt die helemaal niet op niko bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Ah oke, bedankt voor de info Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Ah oke, bedankt voor de info Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD Je echte mobiel natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Oh (A) Dacht die 2e mobiel: daarmee kan je ook foto's maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.