NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Die van mij heeft nog een zwart pak aan van de laatste missie die ik gedaan heb (voor Trophies): Interview, waar je die Goldberg moet vermoorden. Alleen dat is zo'n zwart pak met rode stropdas, dus binnenkort weer ff wat anders aantrekken met een Russische zonnebril Wel grappig, ik zag laatst een filmpje op internet (kan zijn op Youtube óf op gtaforum.nl) dat Niko werd aangereden door een auto en ze Russische pet de lucht in vloog. Zag er wel droog uit, alleen soms irritant. Ik heb het 1 keer gehad met een bril. Die had ik opgezet in me safehouse in Bohan. Toen ik naar buiten liep ging de telefoon, maar ik liep door. Werd ik vol aangereden door een auto. Bril weer kwijt Je bril kun je gewoon in de Kledingkast weer terug halen, Zelfde als je een Motor helm op doet gaat je bril Auotmatisch af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Ah oke, bedankt voor de info Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD 2e telefoon, bestaat dat dan, krijg je ergens in het spel dan nog een andere telefoon?? zoja in welke missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Ah oke, bedankt voor de info Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD 2e telefoon, bestaat dat dan, krijg je ergens in het spel dan nog een andere telefoon?? zoja in welke missie? Ik ben zelf ook nog niet zover, maar blijkbaar kan je in het spel wel 2 telefoons krijgen. De eerste is de gewone waarmee je kan smsen en bellen en een ringtone of zo kan in stellen, de 2e heeft kleuren en kan je denk ik mee in het internetcafé ringtones opplaatsen, die gsm heeft ook een camera en zo van die dingen. Je krijgt hem van Playboy X denk ik. EDIT OT: Ik zal vandaag of morgen mijn bericht nog wel bewerken (of nieuwe plaatsen als er een nieuwe pagina is) met mijn Niko. Verwacht er niet te veel van. Bewerkt: 30 maart 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken? Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. Ah oke, bedankt voor de info Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD 2e telefoon, bestaat dat dan, krijg je ergens in het spel dan nog een andere telefoon?? zoja in welke missie? In de Missie Photo Shoot van Playboy X krijg je een nieuwe GSM om een gangster te kunnen fotographeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Maar dat zijn geen mooie foto's (ondanks mijn 8mp ) is er geen andere manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Ik vind het jammer dat je niet zoveel aan niko kunt veranderen zoals je haar anders doen en tatoo's laten zetten. mijn niko heeft een mooi zwart pak aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Mijn Niko heeft een witte top aan met een zwarte broek en natuurlijk een zonnebril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 mijn NB heeft en zwart pak en zwarte broek en witte tennis shoes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kat Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Die van mij heeft nog steeds zo'n pak aan voor de missie interview En van die zwarte schoentjes Ik vindt het wel jammer dat er zo weinig keuze is. Ik zou wel eens naar de kapper willen of naar de tattoo-shop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 hoezo naar de kapper niko heeft toch geen haar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Zwart witte motorjack - lichtblauwe spijkerbroek, witte sneakers....that's my bellic.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.