Jump to content

GTA Problemen online offline etc


remco.n

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vandaag GTA IV gekocht in de hoop dat de vele problemen aan mij voor bij zouden gaan maar helaas :N

Ik zou bijna zeggen waar moet ik beginnen maar laat ik met de belangrijkste problemen starten.

1) als ik de cd opstart (die overigens met een opstart schermpje in het chinees begint :D ) krijg ik alles geinstalleerd totdat ik uiteindelijk uit kom bij het installeren van Visual C++ components. Daar blijft alles hangen ik heb de pc een uur aan laten staat maar het enige wat ik zie is Installing Visual C++ components. Ik ben uiteindelijk dan ook gedwongen om dit stukje af te kappen.

Dan krijgt ik met moeite de boel gestart en krijg ik probleem

2) Rockstar Games Social Club start op ik log in en krijg de melding Application failed to launch the application you are attempting to launch no longer exists (?) (wellicht dat probleem 2 met probleem 1 te maken heeft ?)

3) en misschien wel het grootste euvel als ik eenmaal in het start scherm kom krijg ik de vraag of ik mezelf in wil loggen bij Games Windows live ik doe dat succesvol dan krijg ik de melding dat er een update is die ik moet installeren dan wordt ik eruit gegooid kom weer in mijn bureaublad en krijg de update die ik moet opstarten.

Die klik ik aan en vervolgens krijg ik de kreet Error : Grand theft Auto IV was not detected please make sure that grand Theft auto IV is installed and working correctly. De makers zijn alleen zo dom geweest om ook de save games aan Windows live te hangen wat nu wil zeggen dat ik het spel in single player wel kan spelen maar dat ik niets kan saven.

4) de patch werkt niet ik open het bestandje setup (set 4617.tmp) en krijg ook de melding : Grand theft Auto IV was not detected please make sure that grand Theft auto IV is installed and working correctly :7

Ik wil de moed nog niet direct opgeven of het spel proberen te gaan omruilen omdat ik van nature wel iemand ben die gaat puzzelen totdat het wel lukt. Daarnaast draait de singleplayer goed op mijn pc en het ziet er allemaal mooi uit. Alleen als ik niet kan saven en niet online kan heb ik er niet zoveel aan.

Wellicht dat mensen hier een oplossing voor een aantal van deze voorvallen weten en of ik misschien het probleem met de Visual C++ components kan voorkomen...........

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey,

kan je jammergenoeg niet helpen maar herken me in al je problemen.

Denk niet dat ik zal afwachten maar de game versnipper (wil niemand die ellende zelfs niet gratis geven). En dankzij de makers weet ik weer welke game ik zeker niet moet aanschaffen.

grtzz Danny

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

kan je jammergenoeg niet helpen maar herken me in al je problemen.

Denk niet dat ik zal afwachten maar de game versnipper (wil niemand die ellende zelfs niet gratis geven). En dankzij de makers weet ik weer welke game ik zeker niet moet aanschaffen.

grtzz Danny

Als je nou gewoon de game in de kast zet en als straks de patch uit is er mee bezig gaat?

Dan voel je je straks niet schuldig. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou gewoon de game in de kast zet en als straks de patch uit is er mee bezig gaat?

Dan voel je je straks niet schuldig. :duh:

Beste RyanEnC,

zou idd de beste optie zijn, maar je moet toegeven de laatste tijd brengen ze games uit die nergens meer op lijken en die je meer ellende geven dan plezier. Jammer dat het zo een weg moet gaan, ik ben nu 39 jaar en heb al duizenden games gespeeld (nog van het zwart wit beeld). Maar een game vind ik nog steeds om te gamen niet om te zitten uitzoeken en afwachten tot ze patchen uitbrengen om hun problemen op te lossen. Er zijn vandaag de dag nog uitstekende games die op alle vlakken goed scoren. Jammergenoeg heeft deze game (de eerste versie die ik wil proberen) weinig positiefs gebracht voor mij.

mms is het (te) oud worden, maar na 2 uur installeren had ik toch gehoopt de game te kunnen spelen.

grtzz, Danny

PS: Sorry remco.n en moderatoren dat we hier een beetje OT gaan. Dus nu terug naar remco.n zijn probleem

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een oplossing voor het probleem dat je niet kan saven: maak een offline Live account aan. Heel simpel: gewoon de melding volgen om een account toe te voegen en dan gewoon bij de keuze voor het soort account 'Offline account' kiezen. Dan kan je tenminste saven...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...