Jump to content

Steam naait ons!

Recommended Posts

Geplaatst:
dan koop je je game toch via de winkel? of zijn we daar weer te lui voor :cya:

Als de game goedkoper is, en het niets eens te koop is in de winkel, dan ja. Dan koop ik via Steam.

Tenminste, dat deed ik dus, ik download het gewoon vanaf nu wel. Als ze ons naaien, dan naaien wij ze terug zeg ik dan.

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fyre

12

• Ferre

4

• FerryN

4

• MrKooKie

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Als je het wilt weten, zo is het eigenlijk altijd al geweest. Je moet in euro's altijd hetzelfde bedrag betalen in dollars. Dat vind ik ook zware naaierij.

Dit is niet alleen bij Steam, maar eigenlijk bij alles. Elke fabrikant van spullen/winkel haalt altijd gewoon veel meer binnen hier in Europa dan in Amerika.

Daar zijn wel degelijk redenen voor, en die begrijp ik ook. Het punt is is dat ze het soms onnodig duur maken of onnodig laat. Voorbeeld was dat het X360/PS3 Rockband pakket je bijna 3x in de VS kon betalen als voor de prijs van 1 hier. Dit komt deels door invoerrechten, transport etc. Maar soms zijn ze inderdaad gewoon geld aan het schrapen, ons gewoon simpelweg aan het naaien.

Njaa even ontopic. :puh:

De games zijn (in belgië) veel goedkoper als op steam,en mijn gameshop ligt op 5 minuten van mijn huis af.

Dus mij intreseert het geen @#!)°§. :7

Games... Goedkoper... Dah lwihaf??? WUT?

Kerel, er is een adviesprijs. En die is voor pc games in dit geval 50 Euro. En die is overal hetzelfde in de EU, of het nou in Finland is of in Spanje. (dus ook in Belgie) Op Steam waren deze 50 Dollar, ook voor ons in Europa. Het was dus wel degelijk goedkoper dan eerst. Jouw comment, daarom, slaat dus nergens op. Het zou je dus wel eigenlijk wel een ene #^$@! moeten schelen.

Sorry voor de dubbelpost. :(

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:
Dit is toch heel begrijpelijk, zij hebben jarenlang nadeel gehad omdat de dollar minder waard was.

Btw Het zal steam echt niks boeien als je niet meer koopt bij hun, je hebt jezelf er alleen maar mee te pakken.

Nou, ik pak mezelf er niet mee hoor, of ik nou met me luie reet het spel via steam koop of ik met me luie reet op de fiets stap en 5 minuutjes fiets en even veel betaald, dan krijg ik tevens leesvoer voor op de kakdoos.

Whaha die moet genomineerd worden voor de reactie van het jaar! xD

Njaa even ontopic. :puh:

De games zijn (in belgië) veel goedkoper als op steam,en mijn gameshop ligt op 5 minuten van mijn huis af.

Dus mij intreseert het geen @#!)°§. :7

voor jou misschien wel, voor anderen niet.

Zou me ook niet interesseren nee, je kan je beter gaan interesseren in de Nederlandse les.

Geplaatst:

ik heb al zat problemen gehoord met mensen die games bij steam kopen. ik speel zoveel games maar die heb ik gewoon bij bol.com gehaald. ik speel ook css/tf2/l4d etc en van die gasten die in me SteamFriend list staan hebben de helft alelmaal van steam af en die hadden tot nutoe ook met elk spel problemen. mijn oplolssing gewoon niet op steam kopen weet je dat voro de volgende keer.

Geplaatst:
ik heb al zat problemen gehoord met mensen die games bij steam kopen. ik speel zoveel games maar die heb ik gewoon bij bol.com gehaald. ik speel ook css/tf2/l4d etc en van die gasten die in me SteamFriend list staan hebben de helft alelmaal van steam af en die hadden tot nutoe ook met elk spel problemen. mijn oplolssing gewoon niet op steam kopen weet je dat voro de volgende keer.

Zijn er problemen met games die je koopt VANAF Steam dan? Van veel games weet ik daar vrij weinig van imo. Een voorbeeld van een game die wel voor problemen zorgt vanaf Steam is Company of Heroes. Tenminste, het zorgt om een of andere reden voor veel meer lag. Als je een goede pc hebt en een goede internetverbinding heb je hier geen last van. Helaas zijn er genoeg mensen die dat niet hebben, en hebben dus regelmatig lag en dergelijke. Dat is gewoon vervelend.

Maar goed, het gaat hier niet om Steam zelf, maar om de prijzen die ze nu hebben gegeven aan hun games. :)

Prijzen zijn (deels?) gedaalt. En om het af te maken, Steam heeft tijdelijk ALLES afgeprijsd voor tussen de 10 en de 75% voor de feestdagen.

Geplaatst:

En nu de jaarlijkse feestkorting voorbij is, hebben we nu allemaal goedkoop nog wat games kunnen scoren? (Fyre, FerryN?)

Geplaatst:
En nu de jaarlijkse feestkorting voorbij is, hebben we nu allemaal goedkoop nog wat games kunnen scoren? (Fyre, FerryN?)

Yep, maar nu zitten we weer met veel te hoge prijzen. :7

Maar goed, ik heb wel gemerkt dat een aantal games in prijs lager zijn geworden.

Nog steeds een naaistreek, maar oke.

Geplaatst:

Wat eg jy nou over advies prijs 50 € ??

In winkel waar ik games koop is zo goed als geen 1 game boven de 50 €

Zelfs GTA IV PC was by release zelfs maar 37.99 €

Dus het verschil ook wel van winkel hoor

Wat eg jy nou over advies prijs 50 € ??

In winkel waar ik games koop is zo goed als geen 1 game boven de 50 €

Zelfs GTA IV PC was by release zelfs maar 37.99 €

Dus het verschil ook wel van winkel hoor

Sigh, komt er weer een.

Stel nou dat ineens alle winkels ineens de adviesprijs opschroeven van 50 naar 80 Euro, gewoon puur omdat ze meer winst willen hebben, voel jij je dan niet genaaid? (Even kort samengevat, ik heb geen zin om weer een halve pagina lang uit te leggen)

En lees maar even haarfijn terug wat er hier gezegd is, want dat heb jij blijkbaar niet gedaan. Zou je dat even willen doen voordat je weer post? Bedankt. :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hoe weet Steam dan dat je met Euro's betaalt? Gaat dat via ip, of gaat dat met een leuk gegeventje die je ingesteld hebt? Want in dat laatste geval is het toch een kwestie van dat gegeven veranderen? Als je gaat emigreren zou je dat ook doen. Nu doe je gewoon net of ga je emigreren.

Zelf heb ik hier niet zo'n last van. Internet betalingen is dom en ik wil ook een leuk hoesje in mijn collectie hebben, niet een 7-letterwoord als bevestiging dat ik die game heb. Maar dat terzijde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...