warlock Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 waarom zit er toch nooit iets van België bij? waar lig belgie dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 verkeerde knop jongen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headbanger007 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 hé jongens! niets tegen België hé . Belgium is een super land en dat blijft het! Daar zitten at least geen dikke nekken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 waarom zit er toch nooit iets van België bij? waar lig belgie dan Verkeerde knop ja... Maakt niks uit. hé jongens!niets tegen België hé . Belgium is een super land en dat blijft het! Daar zitten at least geen dikke nekken Zegt hij dan iets over België dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adhd1977 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Belgie = Reserve Nederland..... sturen we in de oorlog, als eerst vooruit.. hahaha, Peace......... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Belgie = Reserve Nederland.....sturen we in de oorlog, als eerst vooruit.. hahaha, Peace......... hela niks tegen de belgen xD daarbij jullie nederlanders zijn alleen maar goed voor jullie wiet xD OT: kdenk dat belgie niet zo bekend is om iets van op gta te plaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 België niet bekend? Hela! Het Europees parlement zit daar gevestigd Ben pas met een uitwisseling naar België geweest, de mensen daar zijn gewoonweg tof Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 België niet bekend? Hela! Het Europees parlement zit daar gevestigd Ben pas met een uitwisseling naar België geweest, de mensen daar zijn gewoonweg tof ja maar belgie heeft gewoon niks te betekenen nederland daarin tegen is veel bekender. vraag me niet waarom maar het is gewoon zo (zelf ben ik een belg btw ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 België niet bekend? Hela! Het Europees parlement zit daar gevestigd Ben pas met een uitwisseling naar België geweest, de mensen daar zijn gewoonweg tof ja maar belgie heeft gewoon niks te betekenen nederland daarin tegen is veel bekender. vraag me niet waarom maar het is gewoon zo (zelf ben ik een belg btw ) En de nederlands elftal + Competitie voetbal zijn ook 10 x beter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 België niet bekend? Hela! Het Europees parlement zit daar gevestigd Ben pas met een uitwisseling naar België geweest, de mensen daar zijn gewoonweg tof ja maar belgie heeft gewoon niks te betekenen nederland daarin tegen is veel bekender. vraag me niet waarom maar het is gewoon zo (zelf ben ik een belg btw ) En de nederlands elftal + Competitie voetbal zijn ook 10 x beter WHO CARES? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 beetje raar onderwerp hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Jongens, reageer hier niet meer op. En laat een Admin of Mod zijn werk doen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 belgen zijn leuk zo een cool accentje a mai man gertje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Laten we de discussie maar niet verder voeren. Er komt toch weinig nuttigs uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts