Rowin Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 weet iemand hoe ik mijn safehouse wel krijg want ik heb hem niet na de missie waarna je hem krijgt== HELPPPPPPPPPP Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Alderney Beschrijving: Na de twee mooie penthouses in Algonquin, valt dit huis tegen wat betreft de grootte. Maar wat er staat, ziet er wel goed verzorgt uit. Beschikbaar na de missie: Taking in the Trash Beschikbaar tot: Blijft altijd beschikbaar. Locatie: Het safe house is te vinden in de wijk Alderney City. Het ligt aan de straat Mahesh Ave. Parkeerplaats: Er is plaats voor twee voertuigen op de parkeerplaats voor het huis. Extra: - tevens save je automatisch na het uitspelen van een missie, dus een safehouse is al bijna onnodig Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 @ Scrtz: een savehouse is handig voor gratis health en snel enkele uren te laten voorbij gaan. ;-) Overigens heb je voor je savehouse in Alderney volgens mij niet Taking in the Trash nodig, maar Smackdown. Dat moet ik nog even onderzoeken. ^^ Reageren
Pacified Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Sommige mensen (waaronder ik) hebben autosave uitstaan, meestal omdat het spel crashed als je het aan hebt staan en sommige omdat het gwn traditioneler is... Mvg, Caffeine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.