JayKay Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Heb op de site van Nvidia een driver update gedownload voor GTA IV. Als ik hem probeer te installeren krijg ik deze melding: Wat moet ik hieraan doen? Bewerkt: 19 december 2008 door JayKay Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Toch doorgaan. Er ontbreekt alleen een digitale handtekening van Microsoft, maar als het van de nVidia-website komt is het gewoon 100% te vertrouwen. Reageren
Biocount Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Zou hem inderdaad ook gewoon installeren.. Reageren
JayKay Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Weet je het zeker, want straks doet mijn hele pc het niet meer Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 NVIDIA sloopt je PC niet hoor Reageren
JayKay Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 NVIDIA sloopt je PC niet hoor Uh, ik installeerde hem net, startte mijn pc opnieuw op en hij deed niks meer. Toen heb ik hem maar uitgedrukt, en kreeg ik zo'n zwart scherm met allerlei opties Reageren
headhunterke Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Toch per toeval niet de verkeerde driver geinstalleerd? Let op dat je geen mobile driver op je desktop installeerd. Heb je nog last van 'dat scherm met allerlei opties'? Kies maar gewoon voor Windows normaal opstarten hoor ;-) Reageren
JayKay Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Toch per toeval niet de verkeerde driver geinstalleerd? Let op dat je geen mobile driver op je desktop installeerd.Heb je nog last van 'dat scherm met allerlei opties'? Kies maar gewoon voor Windows normaal opstarten hoor ;-) Mijn pc doet het nu inderdaad wel weer normaal, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.