fctrick Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?? Blokkeert je firewall/router het spel niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?? Blokkeert je firewall/router het spel niet? Neem aan van niet want ik zit wel in de game soms langer endan weer minderlang hij zegt meestal disconect als ik bij veel mensen kom zeg maar die ook spelen dan gaat die laggen en dan zegt ie you heave been disconeted because your computer is running to slowly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Joe snel is je internet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Doe MSN/Xfire, internet eens uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Joe snel is je internet?? 100 k/b per sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 100kb? dat is wel erg oertijd, heb je die alleraller goedkoopste internet van Ziggo ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan123 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb dit probleem ook ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterNelisss Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Iedereen heeft zijn of haar upnp-verkeer ook op enabled staan? Ik ben naar de site van mij Speedtouch gegaan. Daarvandaan ga je naar thuisnetwerken en toen zag ik dat het upnp verkeer uit stond. Die heb ik aangevinkt en nu doet GTA IV Multi-player het wel goed... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.