Da Vampire Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Hoi Ik heb geprobeerd om de baggage in san andreas te modden naar een gewone auto. Leek me wel cooler om met een gewone auto en aanhangwagen rond te rijden. Maar nu ik de baggage veranderd heb heeft deze zijn functie verloren, ( daarmee bedoel ik dat hij geen karretjes meer kan trekken). Ik dacht dat het aan het DFF file lag, kan iemand mij helpen? Alvast bedankt. Joris joriswauters1 (at) hotmail DOT com Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 HoiIk heb geprobeerd om de baggage in san andreas te modden naar een gewone auto. Leek me wel cooler om met een gewone auto en aanhangwagen rond te rijden. Maar nu ik de baggage veranderd heb heeft deze zijn functie verloren, ( daarmee bedoel ik dat hij geen karretjes meer kan trekken). Ik dacht dat het aan het DFF file lag, kan iemand mij helpen? Alvast bedankt. Joris joriswauters1 (at) hotmail DOT com Waarschijnlijk ben je vergeten de dummy van het trekken te plaatsten. Die moet erbij zitten. Kijk eens in het orgineel, en kijk of je een dummy of onderdeel mist Reageren
Da Vampire Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Bedankt voor je snelle reactie, Bij de wagen die ik genomen heb zat echter geen dummy voor het trekken. Ik dacht als ik gewoon de wagen verrander en de dummy van de baggage laat zal dit lukken. Waar zou ik eventueel die dummy kunnen vinden? Grtz Reageren
Beagle Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Bedankt voor je snelle reactie, Bij de wagen die ik genomen heb zat echter geen dummy voor het trekken. Ik dacht als ik gewoon de wagen verrander en de dummy van de baggage laat zal dit lukken. Waar zou ik eventueel die dummy kunnen vinden? Grtz Kijk nog eens goed in het orgineel. Misschien mis je een onderdeel, misschien ben je die vergeten te exporteren. Reageren
FerryN Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Heb je nu bv. een Blista gepakt, en die vernoemd naar de Baggage en toen ingame gezet, of heb je de Baggage voor een andere voertuig verplaats? Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Heb je nu bv. een Blista gepakt, en die vernoemd naar de Baggage en toen ingame gezet, of heb je de Baggage voor een andere voertuig verplaats? Ik heb gewoon de baggage veranderd naar een auto bv een Audi A3 ( met behulp van img tool ) Het is niet zo dat ik een andere wagen uit het spel genomen. Bedankt voor de reacties Reageren
Fedmas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hey, Je zegt een Audi A3, maar die auto op het plaatje is toch echt een Q7. Maar, waarschijnlijk komt het doordat het geen standaart auto is. Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hey,Je zegt een Audi A3, maar die auto op het plaatje is toch echt een Q7. Maar, waarschijnlijk komt het doordat het geen standaart auto is. ok, Audi A3 was maar een voorbeeld, is inderdaad een Q7 Maar wat wil je zeggen met Standaard? Is het zo als je de wagen vervangt door een zelfgemaakte dat die dan niet meer te gebruike valt ( zijn functies dan ) Grtjs Reageren
FerryN Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hey,Je zegt een Audi A3, maar die auto op het plaatje is toch echt een Q7. Maar, waarschijnlijk komt het doordat het geen standaart auto is. ok, Audi A3 was maar een voorbeeld, is inderdaad een Q7 Maar wat wil je zeggen met Standaard? Is het zo als je de wagen vervangt door een zelfgemaakte dat die dan niet meer te gebruike valt ( zijn functies dan ) Grtjs In dat model zit namelijk niet de dummy voor de trekhaak, mocht je deze erin zetten en op een goede plek(bv. bij een trekhaak als ie dat heeft) dan kan ie gewoon weer hangers slepen, maar je moet daarvoor ook toestemming hebben van de maker van dat model. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja, als je gewoon meteen de DFF en TXD van die auto vernoemd hebt naar baggage, en die erin hebt gezet, is het niet gek dat je niet meer kan karretjes achter je kan trekken. Nog even een citaat van de eerste reactie: Waarschijnlijk ben je vergeten de dummy van het trekken te plaatsten. Die moet erbij zitten. Kijk eens in het orgineel, en kijk of je een dummy of onderdeel mist Oftewel, als je meteen dit had gecheckt was je meteen klaar Dus, importeer die DFF met Kams in Gmax/3DS Max, en importeer de orginele baggage. Dan kijk je waar de trekhaak dummy dit, en die plaats je op de goede plek op die audi, of wat voor type het dan mag zijn Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 In dat model zit namelijk niet de dummy voor de trekhaak, mocht je deze erin zetten en op een goede plek(bv. bij een trekhaak als ie dat heeft) dan kan ie gewoon weer hangers slepen, maar je moet daarvoor ook toestemming hebben van de maker van dat model. Maar waar is de originele dan? Ik heb enkel de wagen veranderd en niet aan de trekhaak gekomen. En anders, waar zou ik een wagen vinden die wel zo'n dummy heeft? Alvast bedankt Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja, als je gewoon meteen de DFF en TXD van die auto vernoemd hebt naar baggage, en die erin hebt gezet, is het niet gek dat je niet meer kan karretjes achter je kan trekken. Nog even een citaat van de eerste reactie:Waarschijnlijk ben je vergeten de dummy van het trekken te plaatsten. Die moet erbij zitten. Kijk eens in het orgineel, en kijk of je een dummy of onderdeel mist Oftewel, als je meteen dit had gecheckt was je meteen klaar Dus, importeer die DFF met Kams in Gmax/3DS Max, en importeer de orginele baggage. Dan kijk je waar de trekhaak dummy dit, en die plaats je op de goede plek op die audi, of wat voor type het dan mag zijn Bedankt Beagle, Dit heeft me eindelijk wat duidelijkheid gegeven, ik zal dit even proberen, ik hou jullie op de hoogte. Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Zou iemand nog de originele bestanden Baggage.TXD en DFF hebben, mijn backup werkt niet meer. Zit dus een beetje vast Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Zou iemand nog de originele bestanden Baggage.TXD en DFF hebben, mijn backup werkt niet meer.Zit dus een beetje vast Alvast bedankt Klikkidoe Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bedankt Beagle, Heb dit geprobeerd maar krijg die programatjes niet aan de praat Is er een andere mogelijkheid om een baggage te vervangen door een andere wagen zonder de trekhaak functie verdwijnt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.