Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bedankt Beagle,Heb dit geprobeerd maar krijg die programatjes niet aan de praat Is er een andere mogelijkheid om een baggage te vervangen door een andere wagen zonder de trekhaak functie verdwijnt? Nee. Maar het is vrij makkelijk. Je download Gmax (Hier), installeert en registreert. Dan download je KAM Scripts (Hier) en installeer je ze in Gmax. Dan, in Gmax, importeer je de orginele Baggage door naar Utitilities tab te gaan (Hamertje), en dan DFF IO te drukken. Dan, verwijder je álles behalve de trekhaak dummy. Dan, importeer je de gemodde auto en zet je de trekhaak dummy op de goede plek. Daarna moet je nog iets met Graph Editors doen, dat leg ik dan wel uit Ik maak wel een filmpje ofzo Reageren
Da Vampire Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bedankt Beagle,Heb dit geprobeerd maar krijg die programatjes niet aan de praat Is er een andere mogelijkheid om een baggage te vervangen door een andere wagen zonder de trekhaak functie verdwijnt? Nee. Maar het is vrij makkelijk. Je download Gmax (Hier), installeert en registreert. Dan download je KAM Scripts (Hier) en installeer je ze in Gmax. Dan, in Gmax, importeer je de orginele Baggage door naar Utitilities tab te gaan (Hamertje), en dan DFF IO te drukken. Dan, verwijder je álles behalve de trekhaak dummy. Dan, importeer je de gemodde auto en zet je de trekhaak dummy op de goede plek. Daarna moet je nog iets met Graph Editors doen, dat leg ik dan wel uit Ik maak wel een filmpje ofzo Ik krijg telkens deze error, Jou filmpje zou inderdaad handig zijn. Gtrz Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hmm... Iets met je driversettings? Start Gmax wel gewoon op? Want dan kan je nog in de opties prutsen.... Reageren
Da Vampire Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hmm... Iets met je driversettings? Start Gmax wel gewoon op? Want dan kan je nog in de opties prutsen.... Doet niets, tot ik op ok klik en sluit dan af. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hmm... Iets met je driversettings? Start Gmax wel gewoon op? Want dan kan je nog in de opties prutsen.... Doet niets, tot ik op ok klik en sluit dan af. Probeer eens je drivers te updaten van je Videokaart Reageren
Da Vampire Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Hmm... Iets met je driversettings? Start Gmax wel gewoon op? Want dan kan je nog in de opties prutsen.... Doet niets, tot ik op ok klik en sluit dan af. Probeer eens je drivers te updaten van je Videokaart Het is gelukt , heb vast iets verkeerd gedaan tijdens de installatie. Hoe verander ik nu die dummy? ik krijg Baggage.dff geopend maar versta er niet veel van. Bewerkt: 26 december 2008 door Da Vampire Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Hmm... Iets met je driversettings? Start Gmax wel gewoon op? Want dan kan je nog in de opties prutsen.... Doet niets, tot ik op ok klik en sluit dan af. Probeer eens je drivers te updaten van je Videokaart Het is gelukt , heb vast iets verkeerd gedaan tijdens de installatie. Hoe verander ik nu die dummy? ik krijg Baggage.dff geopend maar versta er niet veel van. Dat is niet zo'n probleem. Is het goed als ik even een filmpje maak? Dat gaat wat makkelijker voor mij Dan moet je even geduld hebben EDIT: Uploaden naar Youtube.... EDIT2: Daar is ie dan . Helaas is de grootte van het venster en de slechte kwaliteit van Youtube het filmpje teveel geworden... Kijk maar of je er uit komt, anders kan je me via MSN nog spreken (Profiel). name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 26 december 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.