Fabio_NL Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van Bekend probleem bij mij hielp t altijd om of VC of MTA een aantal keer opnieuw te installeren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van Verwijder de HELE Rockstar Games map in program files en installeer het opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van Verwijder de HELE Rockstar Games map in program files en installeer het opnieuw Dat kan je ook doen.. Vraagje... Heb je mods geinstalleerd.. :rolleyes: Want dan moet je die erafgooien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Daarom zei ik ook , de HELE map weggooien , daar zitten nog aangepaste bestanden in ... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabio_NL Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Daarom zei ik ook , de HELE map weggooien , daar zitten nog aangepaste bestanden in ... B) jah ik had mods geinstaleerd maar ben em nu weer opnieuw aant instaleeren bedankt voor de tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he? -----------------------------EDIT- oenos---------------------------------------------------- ik heb gta inmiddels weer geinstaleert en ga proberen hem gewoon te spelen als da lukt probeer ik het ook met mta Bewerkt: 11 mei 2005 door Dj-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he? Je moet een backup maken van de data-map, de models-map, en gtavc.exe. Dat zijn de belangrijkste bestanden. Als je mods raar gaan doen of je wilt ze weg hebben, dan kopieer je je backup, en gooi je ze er gewoon overheen. Je bent daar geen 2 schijven voor nodig. MTA kan je overal installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he? Je moet een backup maken van de data-map, de models-map, en gtavc.exe. Dat zijn de belangrijkste bestanden. Als je mods raar gaan doen of je wilt ze weg hebben, dan kopieer je je backup, en gooi je ze er gewoon overheen. Je bent daar geen 2 schijven voor nodig. MTA kan je overal installeren. dat van twee schijven bedoelde ik gta-vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.