Jump to content

kan mta 0.5 niet spelen

Fabio_NL

Recommended Posts

ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van :(

Delen op andere websites

ik heb mta0.5 geinstaleerd en ase dan strt ik mta doe nickname intypen enzoow en druk op servers alles gaat dan nog goed maar als ik dan een server heb aangeklikt en ik doe strat game staat er :you are runing a modified version of mta client.please reinstall heb ik al een paar keer gedaan en hij doet et nog steddes niet en ja ik heb aale mods en trainers uit en uit het mapje gehaald ik snap er nix meer van :(

Bekend probleem bij mij hielp t altijd om of VC of MTA een aantal keer opnieuw te installeren...

Delen op andere websites

Verwijder de HELE Rockstar Games map in program files en installeer het opnieuw :)

Delen op andere websites

Verwijder de HELE Rockstar Games map in program files en installeer het opnieuw :)

Dat kan je ook doen.. ;)

Vraagje... Heb je mods geinstalleerd.. :rolleyes:

Want dan moet je die erafgooien.. ;)

Delen op andere websites

• 4 weken later...

ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he?

-----------------------------EDIT- oenos----------------------------------------------------

ik heb gta inmiddels weer geinstaleert en ga proberen hem gewoon te spelen als da lukt probeer ik het ook met mta

Bewerkt: door Dj-GTA
Delen op andere websites

ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he?

Je moet een backup maken van de data-map, de models-map, en gtavc.exe. Dat zijn de belangrijkste bestanden. Als je mods raar gaan doen of je wilt ze weg hebben, dan kopieer je je backup, en gooi je ze er gewoon overheen. Je bent daar geen 2 schijven voor nodig. MTA kan je overal installeren.

Delen op andere websites

ik kreeg hetzelfde en heb rockstar games verwijdert en mta ook gedeinstaleert en  nu ga ik ze weer instaleren en als ik ze op twee sc hijven zet en dan op de d voor mta gebruik en de c voor mods kan ik mta gewoon spelen he?

Je moet een backup maken van de data-map, de models-map, en gtavc.exe. Dat zijn de belangrijkste bestanden. Als je mods raar gaan doen of je wilt ze weg hebben, dan kopieer je je backup, en gooi je ze er gewoon overheen. Je bent daar geen 2 schijven voor nodig. MTA kan je overal installeren.

dat van twee schijven bedoelde ik gta-vc

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...