Jump to content

madd dog


AlexRoevens

Recommended Posts

hello ik heb de riot cheat gedaan en nu springt die meteen van da gebouw wa nu ? :?:?

ja bedankt maar ik heb sa op de ps 2:(

toch bedankt

Hé nou, dat had ik ook op de Playstation 2. Dit is echt vet irritant, net alsof Rockstar je straft dat je hebt gecheat :puh:.

Maar goed. Veel kan je niet meer doen dan die savegame van je memory card verwijderen. Tenzij je op een slot lager ooit hebt opgeslagen. Dan kan je die nog gebruiken. Dit is natuurlijk weer erg jammer dat je al die missies opnieuw moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja bedankt maar ik heb sa op de ps 2:(

toch bedankt

Helaas, je zult opnieuw moeten beginnen als je verder met de Storyline wilt...Je kunt natuurlijk een 100% Savegame voor de PS2 downloaden en op je PS2 zetten. Dit doe je zo:

Versies

Er zit nog een groot nadeel aan PS2-SaveGames. Je hebt namelijk verschillende versies van het spel GTA:San Andreas.

Hier in Europa hebben we de standaard PAL. Amerika heeft de standaard NTSC. Op deze standaarden zijn ook de verschillende versies gemaakt en deze werken niet samen. Als je dus bijvoorbeeld een PAL versie hebt kun je geen NTSC SaveGames laden en vice versa.

Daarnaast zijn er in Europa ook nog drie verschillende versies met PAL waarvan de SaveGames ook niet uitwisselbaar zijn. Dit zijn UK, French en German versies. Dan is er als laatste nog de Platinum versie, deze is weer net iets anders als de gewone versies en werken ook niet samen.

Voorop de doos kan je zien of je te maken hebt met PAL en/of Platinum. Achterop het doos kan je zien van welk land jou versie is; voor UK is dit aangegeven met de Britse vlag.

Van PlayStation 2 naar PC

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden!

Van PC terug naar PS2

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de Right.gif-Button en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op Cross.gif

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Have Fun!

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

srry voor deze late bericht maar in welke map moet je die tools inzetten? want dat weet ik dus niet

P.S ik ben nieuw dus graag niet moeilijke dingen :tu:

alvast bedankt

madddoggie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...