Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En nu een nuttige Rate:

Je sig komt heel leeg over omdat je je render hebt verkleint, probeer je render eens iets te vergroten. Ook oogt je sig nogal leeg, probeer eens meer structuur in de background te plaatsen ;) En dan nog het kleurgebruik, probeer iets meer kleuren te gebruiken ;). En vergeet de Border niet ;)

Verder is het wel een goed gelukte signature :tu: 7/10. Als ik V2 zie zal ik opnieuw raten voor je ;)

Geplaatst:

Sorry voor de kritiek maar leer eerst met normale renders te werken.

Volg tuts en als je goed genoeg bent en met normale renders kunt werken.

Probeer dan met Sprites te werken.

Wat jij nu hebt gebruikt is een sprite.

Als je niet weet wat je doet ziet het er niet uit.

Sorry.

4.7/10

Groeten Exoit,

Geplaatst:

Exoit en zamg0d1, hebben jullie nog nooit van een sprite sig gehoord? Het is geen render maar een sprite, dat weet hij ook wel. Een sprite sig is geen sig die bestaat uit een brush background, render, border en tekst. Hier is het de bedoeling dat je een mooi effect maakt rondom de (beweging van de) sprite. De kleuren van de sprite zijn mooi verwerkt in de achtergrond, de effecten zijn goed en het is een mooi geheel.

80% - :)

Geplaatst:

Leer lezen ofzo!?

Ik zij dat hij nog niet goed met Sprite's overweg kan.

Volg tuts en als je goed genoeg bent en met normale renders kunt werken.

Probeer dan met Sprites te werken.

Wat jij nu hebt gebruikt is een sprite.

ZIE JE!? LEES BLINDE!

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen ferre weet de exacte woorden

Gta HAAS : het is niet Tutorails het zijn tutorials of de afgekorte versie TUT

zamgod1: Het zijn Sprites en niet verkleinde renders

exoit: Ik denk dat ik voor iedereen spreek dat je ongeloofelijk grof doet tegen Ferre, Ferre weet waarover hij spreekt

en jullie niet.

Voor je mensen helpt moet je wel de woorden die we gebruiken hier begrijpen.

BTW: Exoit, doe niet zo uit de hoogte

Niet grof bedoeld

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Ok sorry is schoot een beetje uit.

Maar ik zij toch duidelijk dingen over sprites en tuts ( tutorials )

En zegt hij dat ik het over renders en verkleinde renders heb :N:duh:

Geplaatst:

We hebben je nu begrepen en we gaan hier niet meer verder over discussiëren voor dat er nog ruzies uit komen

rate mijn sig mensen :puh:

Geplaatst:

Oke Syfes, ik zie dat je erg veel oefent op het niveau van sprites. Ik vind dat je meer met het formaat moet spelen. Het is iets te breed waardoor het leeg lijkt wat het eigenlijk niet is. Ik vind het mooi hoe de kleuren overlopen, het lijkt wel alsof je een paar C4d's erin hebt gezet en een gradient erover hebt gegooid. Bij de schoppende been vind ik dat je mooi erin hebt gezet dat hij echt kracht gebruikt door die vlek en die cirkel eromheen. Daarnaast geeft de "orb" (weet eigenlijk niet wat het is) een nog grotere nadruk erop dat hij echt kracht gebruikt. Je hebt daarnaast ervoor gekozen om geen border te nemen. Een geslaagde keuze moet ik zeggen. De border zou 'm echt verkrachten. Je Sprite kon wel wat scherper en misschien dat je voor de volgende keer wat meer kleuren gebruikt , maar voor de rest vind ik hem echt mooi. Wel zonde van de formaat.

8,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...