Enesss Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Ik heb problemen met gta vc GTA vc gaat snel Kan iemand me helpen Bewerkt: 19 december 2008 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 kan je iets specifiecer zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Waarschijnlijk moet je de frame limiter van het spel aanzetten. Ga naar 'options' -> 'graphic' -> Frame limiter 'on'. Als het goed is loopt het spel dan op normale snelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) En als het niet werkt met de post hierboven doe dan dit: Vice City Snelkoppeling->Eigenschappen-> Comptabiliteit-> Windows 98/me En vink het vakje aan: Dit programma in deze Comptabiliteitsmodus uitvoeren. Hopelijk heeft het geholpen. Greetz, Exoit EDIT: Jahoor je helpt iemand! en wat krijg je er voor terug!? een verlaten topic zonder bedankje! Bewerkt: 21 december 2008 door Exoit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Enesss Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Dank je het werkt en Bedankt Bewerkt: 31 december 2008 door Enesss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.