jancoCJ Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ey m,n sa doet et weer en wil eens een stunt park gaan maken met mapeditor ik start hem op en krijg een melding weten jullie wat ik moet doen? Gr JancoCJ Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Je moet op "Add" drukken en dan je GTA:SA Map zoeken. Dan kan je verder Reageren
jancoCJ Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Er staat dan invalid gta In stalation en ik kan niet op ok drukken... Reageren
Beagle Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Er staat dan invalid gta In stalation en ik kan niet op ok drukken... Probeer dan de Rockstar Games map te selecteren. Of je hebt je SA map niet goed geselecteerd. Je moet jouw pad wel veranderen (Edit > GTA:SA Map). Bewerkt: 19 december 2008 door Beagle Reageren
Basssss Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Er staat dan invalid gta In stalation en ik kan niet op ok drukken... Probeer dan de Rockstar Games map te selecteren. Of je hebt je SA map niet goed geselecteerd. Je moet jouw pad wel veranderen (Edit > GTA:SA Map). Je moet op "Add" klikken, zoals Beagle al zei. Daarmee selecteer je de map waar gtasa.exe in staat. Er staat 'Invalid GTA Installation' omdat je nog geen mapje had geselecteerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.