Jump to content

Mobiel!

Recommended Posts

Geplaatst:
LG Renoir of Samsung Omnia

Samsung Omnia onder de 300 euro?

Ik heb een LG KS360, die touchscreen en azerty-klavier heeft. :Y Ben er erg tevreden over, en het kostte maar 150 euro ^_^

Geplaatst:

Ik heb zelf de LG Viewty, super fijne telefoon. Ik wil 'm niet ruilen tegen een ander telefoon, BTW. De volledige naam staat hieronder:

LG KU990 Viewty

Geplaatst: (bewerkt)

De ''beste'' gsm.

je gaat naar de eerste beste man die GSM's verkoopt. je vraag de goedkoopste NOKIA telefoon. (+-50) euro. en dan kun je er mee gooien, voetballen, doen wat je maar wilt en gaat niet kapot.

bij telefoons is hellaas de onderstaande regel van toepassing: (niet bij rommel telefoontjes van onder de 30 euro)

Hoe goedkoper hoe langer ze meegaan.

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Nou, lees dit ff:

Neem een nieuwe Telefoon, bijv. de LG KU990 Viewty. En neem een Nokia 6310i, dat is een oudere telefoon. Maar beter. Ga op een auto staan, en laat beide telefoons vallen. Je zult zien dat de LG kapot is, maar de Nokia niet. Dat is het bewijs dat oudere telefoons het beste zijn. :Y

Geplaatst:
Nou, lees dit ff:

Neem een nieuwe Telefoon, bijv. de LG KU990 Viewty. En neem een Nokia 6310i, dat is een oudere telefoon. Maar beter. Ga op een auto staan, en laat beide telefoons vallen. Je zult zien dat de LG kapot is, maar de Nokia niet. Dat is het bewijs dat oudere telefoons het beste zijn. :Y

Smijt ze in de pers container, kijken of de nokia dat ook overleeft.

Maar ik wil ook gewoon die LG vangen hoor en vertellen dat die kapot zou gaan als ie op de grond terecht kwam, vind ik al een strakker plan.

Geplaatst:
Nou, lees dit ff:

Aan oudere telefoons kan minder kapot gaan ja, maar dat maakt ze niet beter. Nieuwe GSM's kunnen veel meer en dat is wat de meeste mensen willen, bovendien kun je er ook gewoon voorzichtig mee doen.

Je weet trouwens zelf ook niet helemaal wat je wilt, want in andere topics ben je weer helemaal pro-Viewty :7

LG KF750 heeft mijn moeder, ik vind het een k*t telefoon. Vooral de knoppen, je wilt bijv. op 'Ok' drukken, en je gaat over het getal '1' heen. Dan krijg je een scherm dat je een telefoonnummer kan in typen, ik vind 'm erg onhandig. :Y De Sony Ericsson K850i, lijkt me wel een fijnere telefoon, maar de toetsen. Die vind ik ook niet fijn, maar als je toch een leuke telefoon wilt. Pak de LG Viewty, die wil ik niet tegen een ander telefoon ruilen!! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...