iefen Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 hoe speel je in een stripped file? ik heb zo in mijn sanny builder map een vc map en daarin een stripped.txt als ik die open in sany builder zie je een stripped file, iedereen zegt dat het makkelijk is om mee te spelen maar hoe speel je er in? voor vc/sanny builder Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Wel je opent die file, (stripped.txt) dacht ik? Zet je instellingen op het juiste path (plaats waar je VC geinstalleerd is). Zoek naar de knop, compile and copy (lopend mannetje met een plusje of sterretje) en druk erop. Nu start je VC op en open je een nieuw spel, je oude savegames werken niet meer. Tom Reageren
iefen Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) ok ik ga het proberen het lukt maar er gebeurd iets: als ik mijn stripped compile wordt het in die sb vc map een stripped.scm maar wordt mijn normale main.scm ook vervangen door die stripped hoe verhelp ik dit? Bewerkt: 20 december 2008 door iefen Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Dat wil je niet verhelpen, want zolang je main.scm niet vervangt kun je de stripped file niet lezen. Het is dus wel belangrijk om vooraf een copy van de originele main.scm te maken, zodat je hem later weer terug kunt zetten. Nog handiger is, om als je wilt gaan modden, van de hele Vice City map een copy te maken, zo heb je altijd alle originele files weer bij de hand als je iets terug wilt draaien, of overnieuw beginnen, of het originele spel wilt spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.