Jump to content

Need for Speed stopt!

Recommended Posts

Geplaatst:

EA Games schijn te gaan stoppen met de Need For Speed serie! Volgens psp-media.nl is dit gerucht al bevestigd, maar ik kon dit nergens anders vinden, dus houd ik het maar op een erg sterk gerucht.

Naar verluit komt het doordat velen het NFS concept uitgemolken noemen, en de laatste NFS (undercover) niet eens de games top 20 haalde.

Ik vind dit toch wel erg jammer. er gaan nu nog minder games voor de psp uitkomen, en dat waren er al zo weinig. Verder was NFS toch hét racespel dat werkelijk iedxereen kende. Wat vinden jullie? Vinden jullie het ook erg dat het stopt?

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

7

• Galiorix

5

• FerryN

4

• TalkingPear

4

Geplaatst:

Als het waar is, dan is het wel jammer. Maar de spellen worden echt steeds slechter. Ik vind het wel jammer, maar het is geen groot punt.

Geplaatst:

Als het waar is, vind ik het niet raar ofzo....De laatste paar need for speed's zijn allemaal geflopt (prostreet, Undercover). Daarnaast is de midnitghclub serie de laatste tijd erg populair (en die is natuurlijk van rockstar :puh:).

Wel erg jammer, De oudere NFS's (undergound 2, most wanted enz.) waren erg leuk, maar EA wist niet echt meer wat ze er mee moesten...eerste was het legaal racen, toen weer illigaal racen enz. :Y

Geplaatst:

Als ze stoppen,de makers gaan door dus het boeit niet veel. Waarschijnlijk is het het zelfs beter want nfs heeft na de laatste delen een slechte reputatie gekregen,een nieuwe serie met goede games zou dus waarschijnlijk veel populairder worden.

Geplaatst:
HIER is juist weer te lezen dat de burnout ontwikkelaar need for speed mischien gaat overnemen...that means: na 5 jaar eindelijk weer eens een goeie need for speed?!?!
Geplaatst:

Ik zit er echt niet om te treuren, de NFS Serie zuigde als wat :7

Alleen de oude Underground 2 en Most Wanted vond ik wat

Geplaatst:

Er is nog niks bekend hier over, maar waarschijnlijk gaat Black Box Studio's wel stoppen en laat dit nou net de ontwikkelaar van de NFS serie zijn. Black Box Studio's is onder andere ook bekend van Skate en binnenkort Skate II. Waarschijnlijk zal Skate II in een andere studio verder worden afgemaakt. Wat EA met de andere titels van Black Box Studio gaat doen is nog niet bekend. ;)

Geplaatst:

Volgens mij is dit gerucht nog niet bevestigd, maar ik hoop echt niet dat ze stoppen :N

Ik heb in totaal al 7 need for speeds, dus ik ben een grote fan.

Geplaatst:

Undercover is een kleine kopie van Most Wanted. Alles is het zelfde, politie-wagens, grapic's (dan bedoel ik niet de cutscene's), en zelfs het stad zelf, ik zie soms reclame's die ik op Most Wanted al heb gezien? :duh:

Geplaatst:

Natuurlijk is het erg jammer, en zeker voor de spelers van NFS. Ikzelf heb alleen NFS 3 goed gevonden. De rest vond ik best wel slecht, Ook was NFS Own the City nog redelijk.

Maargoed, hoeveel Need for Speed games zijn er wel niet, Na een tijdje stopt elke game, Grand Theft Auto houd er ook nog wel eens een keer mee op. Midnightclub ook, Winnie the Pooh ook.

Dus, Ik vind het jammer voor de spelers van NFS, maar voor mezelf wel wat minder erg.

PS: Het is tevens nog een gerucht hé?

Geplaatst:

blackbox wil stoppen omdat ze meer willen focussen op nieuwere games.

dus skate en need for speed krijgt mischien geen vervolg het komende jaar.

maar stoppen met de skate en NFS series is nog niet zeker.

Geplaatst: (bewerkt)

Als het echt waar zou zijn zou het wel op meerdere sites staan.

Ik lees alleen op een andere site dat het juist niet stopt.

Klopt dus niks van dat bericht

Trouwens, er is wel niewtje dat studie van de need for speed maker wordt verplaatst ofzo, maar dat ze wel gewoon een nieuwe versie gaan maken.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Als het echt waar zou zijn zou het wel op meerdere sites staan.

Ik lees alleen op een andere site dat het juist niet stopt.

Klopt dus niks van dat bericht

Trouwens, er is wel niewtje dat studie van de need for speed maker wordt verplaatst ofzo, maar dat ze wel gewoon een nieuwe versie gaan maken.

Het staat ook op meerdere pagina's:

http://www.google.nl/search?q=Need+For+spe...lient=firefox-a

De eerste 2 pagina's van google bijvoorbeeld. In het vervolg iets beter opletten hé.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...