MrKooKie Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Zo is het gegaan, in mijn ogen. Ze hadden gewoon nog een NSFU3 moeten maken en daarna kappen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 het is jammer als ze zouden stoppen. NFs is inderdaad uitgemolken, sinds underground 1 gebruiken ze al dezelfde engine dus echt raar is het niet, de engine is enorm verouderd. Als ze met een soort van underground zouden komen op een nieuwe engine zou het echt een goed spel worden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Update: De studio die NFS maakt sluit niet, maar gaat verplaatsen naar Canada, aldus een medewerken van EA. Maar of de Need For Speed serie gaat stoppen wilde ze niet zeggen. En ook over eventuele onderhandelingen met Criterion Games (van de Burnout serie) wou ze niks kwijt. Ik houd jullie op de hoogte! Bewerkt: 22 december 2008 door KillerZero86 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ik hoop dat Criterion, als ze NFS over nemen, weer terug gaan naar de stijl van de Underground serie. Het vele tunen, de nacht sfeer, alles. *plaatje*Zo is het gegaan, in mijn ogen. Ze hadden gewoon nog een NSFU3 moeten maken en daarna kappen. Eindelijk iemand die de Undergound serie het beste vond en wat daarna kwam crap vind. Bewerkt: 22 december 2008 door warrock_123_321 Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Zo is het gegaan, in mijn ogen. Ze hadden gewoon nog een NSFU3 moeten maken en daarna kappen. Helemaal gelijk, naar underground 2 is het gewoon zon uitgemolken troep geworden, heb ook geen NFS meer aangeraakt, en speelde serie al sinds NSF: hot pursuit of zelfs nog eerder Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Wat zeg jij dat NFS: Undercover de Top-20 niet haalt?! In de Bart-Smit bij onze winkelcentrum staat ie op de 2e plaats voor PS3. Maar Underground 2, Most Wanted, en Undercover vind ik de beste. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Wat zeg jij dat NFS: Undercover de Top-20 niet haalt?! In de Bart-Smit bij onze winkelcentrum staat ie op de 2e plaats voor PS3. Maar Underground 2, Most Wanted, en Undercover vind ik de beste. alles na underground 2 faalt gewoon te hard. Als ik jou was zou ik eens een oude nfs kopen, of downloaden wat je wilt, zoals nfs: hot pursuit dan weet je ook weer wat nu een echte need for speed game is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het is een klote serie geworden, ik speel al NFS sinds NFS 4 en alles na Underground 2 werd minder. Most Wanted was misschien zo slecht nog niet, maar de besturing was veel te arcade. Alles daarna was eigenlijk niet Need for Speed waardig. Tenzij ze met een compleet nieuw spel komen en weer een echte Need for Speed maken, vind ik het niet echt een gemis. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik vind het niet jammer omdat ik die games toch nooit heb leuk gevonden. Maarja, dat komt misschien omdat ik sowiezo niet van Race games houd. EA Games hebben het er zelf naar gemaakt omdat de laatste paar NFS games echt bagger waren. Tot Most Wanted ging het nog wel, maar daarna zakte de spellen alleen maar in. Aldus, het is jammer voor de fans maar je hebt het waarschijnlijk al zien aankomen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ja als je ook al kijkt hoeveel NFS games er in de laatste paar jaar zijn uitgekomen, dan tel je volgens mij ook al een stuk of 2 per jaar ofzo? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Nfs heeft z'n beste tijd wel gehad, nfs underground 2 was gewoon de beste most wanted was ook nog wel goed maar minder dan underground2 en daarna is het allemaal slecht de tuner spellen is het gewoon niet meer, dus het is gewoon beter als ze nu stoppen Reageren
FerryN Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik snap sowieso niet waarom ze met de underground serie zijn gestopt, die domineerde het tuning-gedeelte van racegames, MC, Juiced, en noem de rest op konden niet tippen(Al was MC ook goed, maarja, Exotics verneukte het). Underground waren echte straatraces, maar de rest werden allemaal supercars en dat was gewoon niet leuk(NFS MW,Carbon,PS,UC). Denk ook dat ze beter geen U3 konden maken mochten ze doorgaan, dan zal het ook wel zo'n verneukte game zijn. Bewerkt: 26 december 2008 door FerryN Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik snap sowieso niet waarom ze met de underground serie zijn gestopt, die domineerde het tuning-gedeelte van racegames, MC, Juiced, en noem de rest op konden niet tippen(Al was MC ook goed, maarja, Exotics verneukte het).Underground waren echte straatraces, maar de rest werden allemaal supercars en dat was gewoon niet leuk(NFS MW,Carbon,PS,UC). Denk ook dat ze beter geen U3 konden maken mochten ze doorgaan, dan zal het ook wel zo'n verneukte game zijn. Na Underground 2, was het "straatraces genre" ook wel genoeg uitgemolken toen het nog zo populair was en er tig games rond dat genre uitkwamen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik snap sowieso niet waarom ze met de underground serie zijn gestopt, die domineerde het tuning-gedeelte van racegames, MC, Juiced, en noem de rest op konden niet tippen(Al was MC ook goed, maarja, Exotics verneukte het).Underground waren echte straatraces, maar de rest werden allemaal supercars en dat was gewoon niet leuk(NFS MW,Carbon,PS,UC). Denk ook dat ze beter geen U3 konden maken mochten ze doorgaan, dan zal het ook wel zo'n verneukte game zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk, want alles aan Underground 2 klopte. De physics waren realistisch voor NFS -beter als in de laatste delen- en je reed in gemiddelde wagens rond, geen super dure supercars van 1 ton en meer. Het tunen was lekker uitgebreid en je kon ook dingen tweaken aan de motor, het was gewoon super. Als ze de zelfde mogelijkheden in een nieuw jasje hadden gedaan, zou de serie een stuk beter gelopen hebben. Reageren
Wienish Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Met Underground 2 begon eigenlijk dat rij-maar-door-de-stad-en-zie-waar-je-uitkomt-principe, inderdaad. Sinds dien is de NFS-reeks ook afgezwakt. EA-games' sterke punt met NFS was gewoon het straatracen. Het ontsnappen van de politie is in Undercover een stuk moeilijker als in bijvoorbeeld stad-racegame Most Wanted, en als je dan bedenkt dat je zelf politie bent bij Undercover, dan gaat de lol al heel snel van de game af. Ze hebben met Undercover de lat net wat te hoog gelegd, en hoewel dat vorige keren nog redelijk goed uitpakte (denk aan Pro Street, heerlijk hoe alles zo is uitgewerkt op aerodynamica enzo), is het nu toch foutgegaan. Tegenwoordig zijn alle racegames (bijna alle dan) games waarin je door de stad kan rijden voor de lol. Daardoor beginnen eigenlijk heel veel racegames na een tijdje voorspelbaar te worden. Sommige games (ja, ook Undercover een heel klein beetje als je gewoon denkt aan het principe, en ook Midnight Club, waarin je ook opdrachten vervult voor anderen) beginnen zelfs met wat fantasie vergelijkbaar te worden met Grand Theft Auto, en dat terwijl GTA eigenlijk een game is dat One Of A Kind moet blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.