Galiorix Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 In Pro Street was het tunen opzich wel grappig met die windtunnel maar het was wel gruwelijk oppervlakkig. Als je de balk maar gewoon zoveel mogelijk naar rechts zette, was het wel goed. Het was veel te voorspelbaar en voor mijn gevoel bracht het weinig meerwaarde. Het mooie aan Underground 2 was dat je een enorme keuze aan spoilers, motorkappen en vooral bodykits had en je kon de bodykits onafhankelijk van elkaar instaleren, zodat je unieke wagens kreeg. Nu heb je maar een stuk of 5 standaart kits met gelijk voor- en achterbumper en een skirt in één. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ik snap sowieso niet waarom ze met de underground serie zijn gestopt, die domineerde het tuning-gedeelte van racegames, MC, Juiced, en noem de rest op konden niet tippen(Al was MC ook goed, maarja, Exotics verneukte het).Underground waren echte straatraces, maar de rest werden allemaal supercars en dat was gewoon niet leuk(NFS MW,Carbon,PS,UC). Denk ook dat ze beter geen U3 konden maken mochten ze doorgaan, dan zal het ook wel zo'n verneukte game zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk, want alles aan Underground 2 klopte. De physics waren realistisch voor NFS -beter als in de laatste delen- en je reed in gemiddelde wagens rond, geen super dure supercars van 1 ton en meer. Het tunen was lekker uitgebreid en je kon ook dingen tweaken aan de motor, het was gewoon super. Als ze de zelfde mogelijkheden in een nieuw jasje hadden gedaan, zou de serie een stuk beter gelopen hebben. Wat jij zei bedoelde ik ook hoor . Over die supercars had ik het over Most Wanted, Carbon, Pro street, Undercover, in Underground zaten gelukkig geen supercars, maar gewoon dagelijkse wagens. Want ik wel jammer vond dat UG paar kotslelijke dingen erbij had zitten, sommige bumpers wou je liever bij het grof vuil zetten ipv. op je wagen, gelukkig kon je ook mooie bumpers kopen . Maarja, UG en U2 zijn verleden tijd, gelukkig dat ik ze allebij nog heb. Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ik snap sowieso niet waarom ze met de underground serie zijn gestopt, die domineerde het tuning-gedeelte van racegames, MC, Juiced, en noem de rest op konden niet tippen(Al was MC ook goed, maarja, Exotics verneukte het).Underground waren echte straatraces, maar de rest werden allemaal supercars en dat was gewoon niet leuk(NFS MW,Carbon,PS,UC). Denk ook dat ze beter geen U3 konden maken mochten ze doorgaan, dan zal het ook wel zo'n verneukte game zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk, want alles aan Underground 2 klopte. De physics waren realistisch voor NFS -beter als in de laatste delen- en je reed in gemiddelde wagens rond, geen super dure supercars van 1 ton en meer. Het tunen was lekker uitgebreid en je kon ook dingen tweaken aan de motor, het was gewoon super. Als ze de zelfde mogelijkheden in een nieuw jasje hadden gedaan, zou de serie een stuk beter gelopen hebben. Ja idd, dat was voor mij ook al reden genoeg om geen NFS meer te kopen na Underground 2, ik vond in most wanted ( die kwam toch na nfsu2?) al zo nep dat je eenbeetje een lamborghini in straatrace style kon tunen.. In Pro Street was het tunen opzich wel grappig met die windtunnel maar het was wel gruwelijk oppervlakkig. Als je de balk maar gewoon zoveel mogelijk naar rechts zette, was het wel goed. Het was veel te voorspelbaar en voor mijn gevoel bracht het weinig meerwaarde. Het mooie aan Underground 2 was dat je een enorme keuze aan spoilers, motorkappen en vooral bodykits had en je kon de bodykits onafhankelijk van elkaar instaleren, zodat je unieke wagens kreeg. Nu heb je maar een stuk of 5 standaart kits met gelijk voor- en achterbumper en een skirt in één. Tja de NFS reeks is en blijft een arcade racer Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Jeeh NFS stopt :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Sorry voor dit spamachtige bericht Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Jeeh NFS stopt :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Sorry voor dit spamachtige bericht als je dan wat post, post dan wat nuttigs met ten minste een argument erin, ik weet dat het moeilijk is voor velen op dit forum, maar kom op zeg.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik vind dat need for speed gewoon veel te veel uitgemolken is, en dat het naar underground 2 gewoon veel teveel bergafwaards is gegaan, en volgens mij hebben ze sinds udnerground alleen maar de engine upgegrade en geen veel nieuwere betere engine gemaakt, het leek zelfs wel of de engine het niet meer goed kon dragen en dat je een killer pc nodig hebt om hem nog enigzinds goed te draaien. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Jammer ik was altijd fan van NFS maar sinds carbon is het idd een flop an t worden Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ik geef jullie groot gelijk. underground, underground 2 en most wanted zijn ook mijn favorieten, maar toch vind ik de laatste NFS ook wel ok. Waarom? Hij heeft een nieuwe engine, het realistischer rijden en de graphics die veel beter zijn vergeleken bij den underground. Ook kan je meer dingen veranderen dan in de eerste NFS, je kan extra bodykits zelf toevoegen via de editor en nog zelf maken ook! Maar één ding vind ik echt wel nog klote: het duurt soms uren voordat een nieuw deel van de stad geladen is. vooral 'handig' wanneer je een bocht aan het nemen bent met flikken achter je aan. (uitleg: je bent voor dat je het weet een 360 aant maken, knalt tegen de muur aan de andere kant van het kruispunt en je word opgepakt door de politie:p) Hetzelfde gebeurde met Juiced, alleen veel vlugger. de 1 was goed, de 2 was volledig verkloot. Reageren
Wienish Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ik geef jullie groot gelijk. underground, underground 2 en most wanted zijn ook mijn favorieten, maar toch vind ik de laatste NFS ook wel ok.Waarom? Hij heeft een nieuwe engine, het realistischer rijden en de graphics die veel beter zijn vergeleken bij den underground. Ook kan je meer dingen veranderen dan in de eerste NFS, je kan extra bodykits zelf toevoegen via de editor en nog zelf maken ook! Maar één ding vind ik echt wel nog klote: het duurt soms uren voordat een nieuw deel van de stad geladen is. vooral 'handig' wanneer je een bocht aan het nemen bent met flikken achter je aan. (uitleg: je bent voor dat je het weet een 360 aant maken, knalt tegen de muur aan de andere kant van het kruispunt en je word opgepakt door de politie:p) Hetzelfde gebeurde met Juiced, alleen veel vlugger. de 1 was goed, de 2 was volledig verkloot. Maar ehh.. We praten hie rniet alleen over de éérste en de láátste NFS. Anders kun je net zo goed GTA I vergelijken met GTA IV Reageren
dynastus Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Mij maakt het niet veel uit of het nou wel of niet doorgaat zolang forza motersport 3 maar een goede game word. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Mij maakt het niet veel uit of het nou wel of niet doorgaat zolang forza motersport 3 maar een goede game word. Is die in de maak dan? Hoop het, heb nooit echt fatsoenlijk Forza 2 gedaan, en dat vind ik heel erg jammer . Maarja, als NFS stopt zal er wel een andere maker zijn die door probeert te gaan op de NFS eer, wat dan ook een flinke flop gaat worden. Reageren
Fyre Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Had het nieuws al gehoord, en heb er echt geen probleem mee. NFS was de shit jaren geleden, toen dachten ze van "He, als we nou alles 'cool' maken met tunen en je laten free-roamen door de stad erin zetten wordt NFS vast beter" Niet dus. Keiharde verkrachting van de gameplay was het gevolg. En ik HAAT free-roaming. Het spel wordt er zo saai van. Far Cry 2 is een mooi voorbeeld. Goede game, maar door al dat free-roam gedoe is de gameplay er fors op achteruitgegaan. Reageren
dynastus Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Mij maakt het niet veel uit of het nou wel of niet doorgaat zolang forza motersport 3 maar een goede game word. Is die in de maak dan? Hoop het, heb nooit echt fatsoenlijk Forza 2 gedaan, en dat vind ik heel erg jammer . Maarja, als NFS stopt zal er wel een andere maker zijn die door probeert te gaan op de NFS eer, wat dan ook een flinke flop gaat worden. Een paar links als bewijs. 1. http://www.xboxonly.nl/nieuws/11726/Micros..._te_bevestigen/ 2. http://en.wikipedia.org/wiki/Forza_Motorsport_3 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Need For Speed: Underground 2 was gewoon de beste NFS die er was. De andere waren 3 keer niks. Ik maak me ook niet eens druk over dat ze stoppen. Test Drive, Midnight Club, Gran Turismo en Forza Motorsport... Dat zijn de echte race spellen. Bewerkt: 3 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) NFS is helemaal verneukt, en elke nieuwe NFS verneukt het. Ze probeerden zelf de allerberoemste game-uitgever te worden, maar zitten nog steeds op de 2e plaats. Dan willen ze met R* games gaan samen werken (weer alleen voor geld), om weer populair te worden, tzzzz! Bewerkt: 3 januari 2009 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.