Fyre Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 NFS is helemaal verneukt, en elke nieuwe NFS verneukt het. Fully agreed Ze probeerden zelf de allerberoemste game-uitgever te worden, maar zitten nog steeds op de 2e laatste plaats. Fixed. Dan willen ze met R* games gaan samen werken (weer alleen voor geld), om weer populair te worden, tzzzz! Vind je het gek dat ze het doen voor t geld? Waar draait het allemaal om denk je? Dat doen ze allemaal. En dat is logisch. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 NFS is helemaal verneukt, en elke nieuwe NFS verneukt het. Ze probeerden zelf de allerberoemste game-uitgever te worden, maar zitten nog steeds op de 2e plaats. Dan willen ze met R* games gaan samen werken (weer alleen voor geld), om weer populair te worden, tzzzz! Even offtopic, maar welke uitgever staat op de eerste plaats? Reageren
dynastus Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 NFS is helemaal verneukt, en elke nieuwe NFS verneukt het. Fully agreed Ze probeerden zelf de allerberoemste game-uitgever te worden, maar zitten nog steeds op de 2e laatste plaats. Fixed. Dan willen ze met R* games gaan samen werken (weer alleen voor geld), om weer populair te worden, tzzzz! Vind je het gek dat ze het doen voor t geld? Waar draait het allemaal om denk je? Dat doen ze allemaal. En dat is logisch. En het ligt ook aan de mensen die eraan werken en rockstar bestond gewoon niet als ze er niets mee verdiende. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Hopelijk stoppen ze niet, ik vind Need For Speed namelijk een goede game. Overal wordt gezegd dat de game uitgemolken wordt, maar ze mogen mij eens uitleggen waarom. Is er ooit een NFS geweest waarbij veel problemen optraden? Nee hoor. Groot verschil in vergelijking met Gta: IV, maar hoor je daar iemand over klagen? Nee hoor. De pers flikt 't 'm. Net als de bank Fortis, door de pers gaat die bank kapot. Ze beoordelen de game als een hater, en niet als een neutrale persoon. Zo een goede game zomaar verloren laten gaan, zonde zeg... Bewerkt: 7 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Bjorn-Gta Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Dit allemaal is niet helemaal compleet, De makers van nfs de studio wordt verhuisd of iets in die richting, Er is nog niet duidelijk welk deel van de studio verder gaat met nfs, Lees maar op de officiele nfs undercover website. Grtz Bjorn Reageren
Carl-J Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 tsjaa vind het niet egt jammer volgend jaar krijgen we codemasters met FUEL, F1 game en colin mcrae DiRT 2 en miss GRiD 2 dus egt zal ik Need For Speed niet egt missen.. was ook een beetje een hype-game want het succes van Need 4 speed begon bij de films van the fast and the furious, en de games waren ook niet echt echte triple-A games... Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik vind het jammer.Maar vroeger vond ik het leuker als nu vroeger kocht ik underground carbon,most wanted toen kwam pro street demo geprobeert egt bagger dat er geen freerooming shit meer in zat en nu zetten ze het weer terug dus ik koop gwn geen nfs meer maar voor de echte fans is het wel jammer.... Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik vind het niet meer dan logisch, en duidelijk. Need for Speed is sinds Carbon niet meer zoals het was. Na Underground 2 werd het eigenlijk zelfs al minder. En Carbon, ProStreet en Undercover zijn helemaal niet zo super verkocht! Ik vind het dus erg logisch Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Need for speed stopt! Nouja mij boeit het niet want ik speel het niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 het idee bij carbon vond ik wle goed, met die autosculpt, dat was gewoon vet, ook pro street was een redelijk goede stap in de richting. Ze moeten gewoon met een nieuwe engine beginnen en dan een soort van ug2 met de autosculpt, zodat je de auto echt compleet aan kunt passen, zoals je eigen deuren die j eop bepaalde manieren open kunt laten gaan, subwoofers op elke mogelijke manier, dat zou gewoon vet zijn, geen nekele auto si nog hetzelfde en je kunt hem echt compleet in eigen stijl aanpassen, net zoals ug2 alleen dan verder. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 NFS is helemaal verneukt, en elke nieuwe NFS verneukt het. Ze probeerden zelf de allerberoemste game-uitgever te worden, maar zitten nog steeds op de 2e plaats. Dan willen ze met R* games gaan samen werken (weer alleen voor geld), om weer populair te worden, tzzzz! Bijna alles in het leven draait om geld Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik vind Undercover absoluut het dieptepunt van de reeks. Ik zou het niet erg vinden als NFS stopt, want ik vind er toch niet veel meer aan(al leek het weer wat beter te worden met Prostreet) Maar ondanks het vreselijk onrealistische rijden in Undercover(het lijkt wel of je in een kart zit zoals die autos de bochten doorgaan) en de verouderde graphics verkoopt het toch goed, want NFS is gewoon heel populair. Ik denk dat dit gerucht gewoon gelul is, ik weet 99% zeker dat NFS doorgaat. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik denk niet dat het waar is.. Maar toch.. Eens moet de laatste keer zijn. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat het waar is.. Maar toch.. Eens moet de laatste keer zijn. Inderdaad.. Iedereen gaat eens dood, en aan alles komt zijn einde. Bewerkt: 28 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Mijn mening over NFS. Ja leuke game, om 1x te spelen, maar het is niet echt een game waar ik persoonlijk een wauw gevoel bij krijgen. Maar dat ligt natuurlijk bij iedereen anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.