Jump to content

Need for Speed stopt!

Recommended Posts

Geplaatst:

Had laatst need for speed undercover gedaan maar vond het echt niks aan.

Uit gemolken is de need for speed serie.

Tot nu toe vond ik NFSU het leukste en heel vroeger op de ps1 was nfs ook heel vet nog.

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

7

• Galiorix

5

• FerryN

4

• TalkingPear

4

Geplaatst:

Was dat al niet een tijdje wat rondging dat ze gingen stoppe??

1.need for speed underground=Goed

2.need for speed underground2=Goed

3.need for speed most wanted= Bagger

4.need for speed pro street=is dubbel bagger

5.need for speed carbon=gaat wel

6.need for speed undercover=Poep

Dus eigelijk na de underground2 ging het bagger slecht en maakte kut spelle en verkockt slecht en vind niet jammer dat ze stoppen!!! ze maaken tog geen goede spelen neem voorbeeld aan rockstarsgames die maakt goede spellen zoals GTA IV en al die andre alemmaal maal top oke is wel een andre genre maar tog

Mzl mickymous :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Was dat al niet een tijdje wat rondging dat ze gingen stoppe??

1.need for speed underground=Goed

2.need for speed underground2=Goed

3.need for speed most wanted= Bagger

4.need for speed pro street=is dubbel bagger

5.need for speed carbon=gaat wel

6.need for speed undercover=Poep

Dus eigelijk na de underground2 ging het bagger slecht en maakte kut spelle en verkockt slecht en vind niet jammer dat ze stoppen!!! ze maaken tog geen goede spelen neem voorbeeld aan rockstarsgames die maakt goede spellen zoals GTA IV en al die andre alemmaal maal top oke is wel een andre genre maar tog

Mzl mickymous :schater:

Most Wanted was opzich niet bagger, hoor ;) 't was ook weer niet beter dan Underground 2, of Hot Pursuit 2 (Dat was imo wel de beste NFS) maar het was zeker geen slechte game :)

Carbon begon al een beetje in 't Urban sfeer te komen, want gewoon niet leuk was. NFS Pro Street werd legaal racen en toen was 't al over met de pret en de sfeer die je in UG 2 wel had.

En UnderCover is geflopt. :clown:

Bewerkt: door PSP-Keeper
Geplaatst:

Gelukkig stopt Need for Speed niet.

Ik vind het bij Need for Speed Most Wanted jammer dat je geen andere Racers kan ontmoeten bij vrij spelen bij carrière. Dat moeten ze bij maken bij een volgende Need for Speed spel :)

Geplaatst:

Het schijnt dat ze deze keer echt de realistische kant op willen gaan met NFS, ik hoop dat ze gelijk hebben. Daarnaast komt er een exclusieve serie voor de Nintendo consoles én een online variant.

Geplaatst:

Ja ze willen eentje doen op de wii en een voor de ps3 xbox360 en psp volgens mij die voor de ps3 xbox360 en psp

lijkt heel erg op racedriver grid!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dat Need For Speed overgenomen moet worden door makers van Burnout. De schade van Burnout vond ik super vet, en het verhaal van de meeste NFS's vond ik ook vet. Als die 2 combineren, heb je in mijn ogen een super game...Nu maar hopen dat het niet legaal racen is, maar met die schade de weg op-

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Geplaatst:

Er waren eerst geruchten dat ze gingen stoppen, maar er zijn onlangs 3 nieuwe need for speeds aangekondigt.

Ik ben dus erg blij, maar ik hoop dat ze nu de goede kant opgaan, want ik hoor alleen maar negatieve dingen over need for speed de laatste tijd.

Geplaatst:
Er waren eerst geruchten dat ze gingen stoppen, maar er zijn onlangs 3 nieuwe need for speeds aangekondigt.

Ik ben dus erg blij, maar ik hoop dat ze nu de goede kant opgaan, want ik hoor alleen maar negatieve dingen over need for speed de laatste tijd.

Inderdaad, iedereen zei dat Need For Speed Pro Street flopte, ben ik nou de enige die dat niet vond? :N

Kom op mensen, de rij-ervaring van NFS PS was toch super vet, de schade was toch ook super vet? Het was allemaal nieuw voor de makers, dat schade, de gameplay, ik vond het toch een mooie, vette game.

Oke, Undercover is in mijn ogen, als Die-Hard NFS fan ook geflopt, door die klote gameplay waarmee je met 450 km/h door de bocht heen kon. Maar ach, ik zet mijn laatste hoop toch op de nieuwe titel(s).

:cya:

Geplaatst:

Pro Street vond ik een van de beste NFS games :Y . Eindelijk werd er eens vaarwel gezegd tegen dat illegaal streetracen. Eindelijk ging het eens terug meer om de essentie, het racen, dan om het tunen. UG 1&2 gingen nog, Most Wanted was met veel goede wil nog te spelen en Carbon was tot dan gewoonweg het dieptepunt. En met Pro Street leken ze de draad weer op te pakken :Y . En toen kwam Undercover uit en alle sh*t begon weer opnieuw...

Laten we hopen dat NFS eindelijk het illegaal streetracen aan de kant zet en zich weer meer gaat focussen op de auto's en het racen zelf, ipv een verhaallijn te verzinnen zoals er 13 in een dozijn zijn daardoor het racen te verwaarlozen :N .

Laten we hopen dat ze hieruit wat geleerd hebben en van de volgende game weer een topper maken ^_^

Geplaatst:

Ik hoop dat ze eindelijk eens die oude game engine weg flikkeren, want die is al in de roulatie sinds Underground... Steeds maar die prehistorische engine updaten, ze kunnen beter gewoon weer vanaf niks beginnen en daarmee wat meer focussen op het echte Need for Speed gevoel: racen over de straat met loeiende sirenes achter je. Dat is hét NFS gevoel, als je het mij vraagt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...