Jump to content

Need for Speed stopt!

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha, Pro Street vond ik trouwens ook goed. Ze waren toen eindelijk gestopt met dat straatracen.

Je kon tmet pro street alleen op circuits racen, dat was hetzelfde concept als al die (goede) games voor nfs underground. Trouwens die ''Speed-Uitdagingen'' vond ik ook heel orgineel.

NFS Undercover heb ik nog niet gespeeld, maar die koop ik later nog.

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

7

• Galiorix

5

• FerryN

4

• TalkingPear

4

Geplaatst:

Mijn ervaringen met NFS: Undercover zijn niet zo geweldig.

Ik vind de besturing niet ongelooflijk lekker en ik vind het ook weer echt een typische NFS-game, niks vernieuwends dus..

• 4 weken later...
Geplaatst:
Dit gerucht is inmiddels al onmogelijk, ze zijn bezig met NFS Shift, NFS Nitro en NFS World Online.

World online?

Kan je dan online spelen ofzo?

Geplaatst:

World Online is een gratis online spel, net zoiets als BF Heroes en MapleStory en HabboHotel

Waarschijnlijk zal je dan met micro transacties (zoals speciale vinyl's, die geen invloed hebben op het spel) iets kunnen kopen, wat dan World Online winstgevend maakt :)

Geplaatst:
Haha, Pro Street vond ik trouwens ook goed. Ze waren toen eindelijk gestopt met dat straatracen.

Je kon tmet pro street alleen op circuits racen, dat was hetzelfde concept als al die (goede) games voor nfs underground. Trouwens die ''Speed-Uitdagingen'' vond ik ook heel orgineel.

NFS Undercover heb ik nog niet gespeeld, maar die koop ik later nog.

Niet doen, dat is echt zonde van je geld.

Undercover is op alle gebieden waardeloos, graphics, besturing en tuning etc zin verneukt.

Het tunen is echt zwaar vaag geworden en ook kun je niet meer je eigne vynil op de auto plakken, dat kan nu alleen nog op de manier zoals het in UG2 gebeurde. Ook is de AI ongelofelijk dom, de poitie beukt op je in als een stel mocholen en er is echt niet over nagedacht.

Undercover was (naar mijn mening) een ongelofelijke fail en hem kopen is echt zonden van je geld.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Op xbox live staat de need for speed:shift trailer

hij komt uit in ergens in september

Bewerkt: door shaqa
Geplaatst:
:cry:

jammer!

Je hebt nog geluk er komt een nieuwe Need For Speed: Shift lijkt wel een beetje op Gran Turismo. :puh:

Geplaatst:

Ik vind het eerlijk gezegt wel tijd worden dat NFS stopt (jammer genoeg is dat nu niet het geval). De serie is compleet uitgemolken net zoals de WOII setting. Je kan er amper wat nieuws meer bij verzinnen. En als je dan wat nieuws wilt toevoegen aan NFS zou het wat onrealistisch worden. Ik verkies dus realistische racers (Forza, Gran Turismo, Race Pro) boven arcade racers (Need For Speed, Burnout, Flatout) omdat het gewoon echt aanvoelt. Bij van die arcade racers kan je 20 keer tegen een muur aan rijden en je rijd nog steeds lekker door.

Geplaatst:
Ik vind het eerlijk gezegt wel tijd worden dat NFS stopt (jammer genoeg is dat nu niet het geval). De serie is compleet uitgemolken net zoals de WOII setting. Je kan er amper wat nieuws meer bij verzinnen. En als je dan wat nieuws wilt toevoegen aan NFS zou het wat onrealistisch worden. Ik verkies dus realistische racers (Forza, Gran Turismo, Race Pro) boven arcade racers (Need For Speed, Burnout, Flatout) omdat het gewoon echt aanvoelt. Bij van die arcade racers kan je 20 keer tegen een muur aan rijden en je rijd nog steeds lekker door.

Ik vrees dat de makers nog één flop moeten hebben voor dat ze stoppen. :{

Hoe dom kan je nou zijn? :muur:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...