Hackman Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik hoop dat deze bij jullie in de smaak zal vallen: Zijn er nog tips of commentaar? Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Bij mij valt het in de smaak maar zet die linear dodge wat zachter Reageren
Hackman Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Neen, dat is juist mooi aan het geheel. Anders ziet hij er zo donker uit. Wie heeft nog meer kritiek en/of tips? Reageren
timwing Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Heel mooi! Dit valt bij mij inderdaad in de smaak! Lekker fel gekleurd met veel kleuren, ik heb alleen een beetje moeite met de render ontdekken. Voor de rest toppie! KUTGW! Reageren
Hackman Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Wat bedoel je precies met "Render ontdekken", want dat vat ik niet helemaal aan je reactie. Bedoel je dat hij er te veel in op gaat (achtergrond) of iets anders in die geest? Laat in ieder geval even weten wat je precies bedoelde, dan weet ik tenminste wat ik precies fout heb gedaan. Verder bedankt voor de complimenten in de reacties, die waardeer ik erg maar tips worden nog meer gewaardeerd! Reageren
timwing Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Wat bedoel je precies met "Render ontdekken", want dat vat ik niet helemaal aan je reactie. Bedoel je dat hij er te veel in op gaat (achtergrond) of iets anders in die geest? Laat in ieder geval even weten wat je precies bedoelde, dan weet ik tenminste wat ik precies fout heb gedaan. Verder bedankt voor de complimenten in de reacties, die waardeer ik erg maar tips worden nog meer gewaardeerd! De render valt op het eerste oog slecht te zien door de achtergrond kleuren. Laten we zeggen dat hij te goed is ingeblend. Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik vind het zeker geslaagd, zoals timwing al opmerkte is de render niet zo goed zichtbaar, hij gaat teveel op in de achtergrond. Wat trouwens wel een dijk van een achtergrond is. Dat heb je keurig gedaan. Tekst kan je wel wat verbeteren, ik zou gewoon iets groter in de hoek je naam zetten, want nu is hij wat klein, maar als je hem iets groter maakt wordt misschien wat storend. Border zou trouwens wel mooi zijn, wat ik zou doen is een witte 2 pixel border, met een lage opacity. Dat zou ik even proberen. Als eindcijfer geef ik je een 8. Reageren
Hackman Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik vind het zeker geslaagd, zoals timwing al opmerkte is de render niet zo goed zichtbaar, hij gaat teveel op in de achtergrond. Wat trouwens wel een dijk van een achtergrond is. Dat heb je keurig gedaan. Tekst kan je wel wat verbeteren, ik zou gewoon iets groter in de hoek je naam zetten, want nu is hij wat klein, maar als je hem iets groter maakt wordt misschien wat storend. Border zou trouwens wel mooi zijn, wat ik zou doen is een witte 2 pixel border, met een lage opacity. Dat zou ik even proberen.Als eindcijfer geef ik je een 8. Achtergrond heeft me inderdaad ook het meeste werk gekost maar het resultaat mag er zijn! De Render is inderdaad iets teveel verdwenen op sommige plekken waardoor het iets te veel achtergrond is en iets te weinig Render. De tekst wou niet goed lukken door mijn tekort aan mooie fonts, zeker voor dit soort creaties maar je reactie wordt gewaardeerd. Ik had trouwens de rand eerder gedaan met 2px wit en dan met blending mode overlay of iets in die geest alleen deze is om een of andere reden nogal verdwenen waardoor het nu net lijkt alsof er helemaal geen omheen zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.