Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

qyilh1.png

1553nty.png

2uo0400.png

Dit Plaatje is van mijn vorige creatie van het vorige topic

289jtp5.png

Als je nog tips hebt, laat ze hier dan los.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ziet er zeer goed uit als je dit allemaal zelf met paint gemaakt hebt. Soms zie ik dat je wat aan het klooien bent met de schaduw en dat af en toe wat verkeerd uitpakt. Bijvoorbeeld in een minder goede richting, of teveel en te weinig schaduw. Je plaatjes in het geheel zien er prachtig uit, serieus. Als jij Photoshop zou hebben, zou je na verloop van tijd al aardig de weg weten. Je hebt er duidelijk gevoel voor, ga zo door.

Geplaatst:
Ziet er zeer goed uit als je dit allemaal zelf met paint gemaakt hebt. Soms zie ik dat je wat aan het klooien bent met de schaduw en dat af en toe wat verkeerd uitpakt. Bijvoorbeeld in een minder goede richting, of teveel en te weinig schaduw. Je plaatjes in het geheel zien er prachtig uit, serieus. Als jij Photoshop zou hebben, zou je na verloop van tijd al aardig de weg weten. Je hebt er duidelijk gevoel voor, ga zo door.

Wat hij zegt, maar ehm. Zou je niet eens een ander ontwerp proberen ? Van character bedoel ik dan. Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?

Geplaatst: (bewerkt)
Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?
Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder. Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?
Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder.

Je bedoelt ofwel auteur of artist. Want Autist is iets helemaal anders. :7

Geplaatst:

Niet. 1973 is autistisch, en blijkbaar doen autisten langer met dingen dan iemand zonder.

De tekeningen vind ik wel leuk gemaakt, vooral de laatste (in je post). Misschien kan je in dezelfde stijl ook andere onderwerpen gebruiken voor je tekeningen. :)

Geplaatst:

Niet. 1973 is autistisch, en blijkbaar doen autisten langer met dingen dan iemand zonder.

De tekeningen vind ik wel leuk gemaakt, vooral de laatste (in je post). Misschien kan je in dezelfde stijl ook andere onderwerpen gebruiken voor je tekeningen. :)

Mr.Hagen heeft een punt :7 .
Geplaatst:
Hier nog eentje, ik denk dat het voorlopig even de laatste is.

*plaatje*

Heb je expres Zwart-Rood-Geel gedaan :7 ? Ze zijn echt prachtig _O_ , Ik wou dat ik dat kon.

Geplaatst:

*plaatje*

Heb je expres Zwart-Rood-Geel gedaan :7 ? Ze zijn echt prachtig _O_ , Ik wou dat ik dat kon.

Gewoon oefenen, en ja, gewoon die kleuren waren wel mooi bij elkaar zo.
Geplaatst:

*plaatje*

Gewoon oefenen, en ja, gewoon die kleuren waren wel mooi bij elkaar zo.

De duitse vlag is ook Zwart-Rood-Geel :7 .

:? , Alle smiley's staan op een andere plek. Admin's, Verklaar jullie nader.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...