1974 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Dit Plaatje is van mijn vorige creatie van het vorige topic Als je nog tips hebt, laat ze hier dan los. Bewerkt: 21 september 2014 door 1973 Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 allemaal zelf gemaakt ? :O Ik ben onder de indruk niets te zeggen behalve dat het : MEGA GAAF IS Reageren
Jay; Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ziet er zeer goed uit als je dit allemaal zelf met paint gemaakt hebt. Soms zie ik dat je wat aan het klooien bent met de schaduw en dat af en toe wat verkeerd uitpakt. Bijvoorbeeld in een minder goede richting, of teveel en te weinig schaduw. Je plaatjes in het geheel zien er prachtig uit, serieus. Als jij Photoshop zou hebben, zou je na verloop van tijd al aardig de weg weten. Je hebt er duidelijk gevoel voor, ga zo door. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ziet er zeer goed uit als je dit allemaal zelf met paint gemaakt hebt. Soms zie ik dat je wat aan het klooien bent met de schaduw en dat af en toe wat verkeerd uitpakt. Bijvoorbeeld in een minder goede richting, of teveel en te weinig schaduw. Je plaatjes in het geheel zien er prachtig uit, serieus. Als jij Photoshop zou hebben, zou je na verloop van tijd al aardig de weg weten. Je hebt er duidelijk gevoel voor, ga zo door. Wat hij zegt, maar ehm. Zou je niet eens een ander ontwerp proberen ? Van character bedoel ik dan. Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ? Reageren
1974 Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder. Bewerkt: 20 december 2008 door 1973 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Mooi gemaakt! Ik ben onder de indruk! Reageren
1974 Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hier nog eentje, ik denk dat het voorlopig even de laatste is. Bewerkt: 21 september 2014 door 1973 Reageren
moechy Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder. Je bedoelt ofwel auteur of artist. Want Autist is iets helemaal anders. Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder. Je bedoelt ofwel auteur of artist. Want Autist is iets helemaal anders. Niet. 1973 is autistisch, en blijkbaar doen autisten langer met dingen dan iemand zonder. De tekeningen vind ik wel leuk gemaakt, vooral de laatste (in je post). Misschien kan je in dezelfde stijl ook andere onderwerpen gebruiken voor je tekeningen. Reageren
1974 Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Je gebruikt deze al een geruime tijd. En het lijkt mij eens tijd voor een nieuw ?Heee, een autist doet altijd langer met een ding dan ieman zonder. Je bedoelt ofwel auteur of artist. Want Autist is iets helemaal anders. Niet. 1973 is autistisch, en blijkbaar doen autisten langer met dingen dan iemand zonder. De tekeningen vind ik wel leuk gemaakt, vooral de laatste (in je post). Misschien kan je in dezelfde stijl ook andere onderwerpen gebruiken voor je tekeningen. Mr.Hagen heeft een punt . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hier nog eentje, ik denk dat het voorlopig even de laatste is.*plaatje* Heb je expres Zwart-Rood-Geel gedaan ? Ze zijn echt prachtig , Ik wou dat ik dat kon. Reageren
1974 Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hier nog eentje, ik denk dat het voorlopig even de laatste is.*plaatje* Heb je expres Zwart-Rood-Geel gedaan ? Ze zijn echt prachtig , Ik wou dat ik dat kon. Gewoon oefenen, en ja, gewoon die kleuren waren wel mooi bij elkaar zo. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hier nog eentje, ik denk dat het voorlopig even de laatste is.*plaatje* Heb je expres Zwart-Rood-Geel gedaan ? Ze zijn echt prachtig , Ik wou dat ik dat kon. Gewoon oefenen, en ja, gewoon die kleuren waren wel mooi bij elkaar zo. De duitse vlag is ook Zwart-Rood-Geel . , Alle smiley's staan op een andere plek. Admin's, Verklaar jullie nader. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.