Pixelkid Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle/Abstract Soort design: Signature Size design: 400x100px Render: http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-14167 Animatie: Premade: Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Opmerking: Make it look sexy . Veel succes! wil een moderator de einddatum bepalen ? Pixel Jesperkaj 3; Jesperkaj 3; Pixel Bewerkt: 24 december 2008 door Pixelkid
Jesperkaj Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik wil wel. Ik heb hem waarschijnlijk morgen af.
Pixelkid Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik wil wel. Ik heb hem waarschijnlijk morgen af. Ik zal u naam in de topictitel zetten
Jesperkaj Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Veel succes, Pixelkid. Stemmen maar! Bewerkt: 20 december 2008 door Jesperkaj
Pixelkid Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Iemand nog even stemmen ? :dans:
KillerZero86 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik stem voor pixelkid, waarom? Hij heeft echt zijn best gedaan om de render helemaal in de achtergrond te laten vallen, alhoewel de achtergrond dan weer wat minder is. Jesperkaj heeft een prachtige achtergrond uitgekozen, maar heeft de render er min of meer opgeplakt. Daarom gaat mijn stem naar Pixelkid .
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik stem voor Pixelkid, omdat hij veel mooi effecten heeft toegevoegd die de sig goed opvullen, de sig van Jesperkaj is nogal leeg. Dus mijn stem gaat naar: Pixelkid
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Moeilijk ze zijn beide hetzelfde.. Misschien zelfde tut? Maar toch stem ik voor Jesperkaj. Bij hem heeft de render nog de originele kleur behouden en past het bij de achtergrond. Bij pixelkid is het teveel ornaje naar mijn mening.. Het tekst vind ik bij beide nogal slecht en er konden wat meer effecten erin..
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Zouden er nog mensen willen stemmen?
Forumrunner Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Pixelkid Tja, Wat moet ik hier mee? De render was mooi, Maar je hebt hem verpest door het oranje eroverheen te gooien. En van de tekst word ik ook niet blij, Ik vind het moeilijk om deze te raten. 6/10 Jesperkaj Hij is eigenlijk gewoon hetzelfde, Alleen hier is de render niet ingeblend. De tekst vind ik beter dan die van Pixelkid, Maar eigenlijk is deze signature ook niet mooier. 6.001/10 Stem : Jesperkaj
Cabyon Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ik vindt ze beiden goed, maar toch gaat mijn stem naar Jesperkaj, Omdat hij niet de nadruk legt op de achtergrond, maar de achtergrond leidt je langzaam naar de afbeelding, en hij heeft het niet te druk gemaakt. Pixelkid, goed gedaan, maar ik vindt hem te druk. Next day better boys! Anyway, mijn stem gaat naar Jesperkaj Bewerkt: 23 december 2008 door Cabyon
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 mijn stem gaat naar: Pixelkid omdat: hij mooie kleuren heeft gebruikt,zijn render is er ook meer in verwerkt en ook omdat hij het goed heeft opgevuld! maar je naam past er wel niet bij cijfer: 8.9 Jesperkaj je render is er meer opgeplakt en je hebt niet zo veel effecten gebruikt maar je hebt toch je best gedaan! cijfer: 8.101 goed gedaan iedereen!
Recommended Posts