Jump to content

The Snow Storm (PC)


Donald F. Duck

Recommended Posts

Bij The Snow Storm word ik steeds door die NOOSE agenten vermoord. In het begin bij het vermoorden van die mannetjes in het ziekenhuis lukt nog wel, maar wegkomen niet. Ik heb een volle ring health/armor als ik tegen de NOOSE moet (op een beetje na van een kogel van die mannetjes vóór de NOOSE). Ik gebruik de hele tijd een SMG. Heeft iemand tips om deze missie te kunnen uitspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    9

  • GICE

    3

  • Hanneswasco

    2

  • Jacky-2007

    2

Awel,

je hebt daar 2 gangen, je moet in de verste gang gaan staan en elemaal achteruit gaan zodat je een goed overzicht hebt. Dan wacht je gewoon (ik heb er 15 minuten overgedaan) tot alle mannetjes gepasseerd zijn en je ze allemaal hebt kunnen afknallen, op je gemak.

Bij het vluchten naar pay 'n spray gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst kan een Assault Rifle (AK-47) ook goed van pas komen naast je SMG, je rent wat langzamer maar op het begin kan het zeker handig zijn. Als je het drugs-tasje optilt zul je zoals gezegd wanted levels krijgen en er zullen gelijk een hele groep agenten binnenwandelen. Zorg goed dat je weet waar je loopt en dus meteen de uitgang opzoekt. Als je verdwaalt, wat best wel eens vaak voor kan komen in zo'n pand, gaat het al snel mis. Als je de eerste groep agenten dus tegenkomt, gelijk allemaal hardhandig neerschieten tot je zorgeloos door kunt lopen. Je zult worden beschoten, maar ren gewoon de uitgang uit. Hier zul je dichtbij een auto (Bobcat) kunnen vinden waar je in kunt springen. Maak je geen zorgen om de agenten die je beschieten. Focus je op één doel, uit dat gebied zien te komen. Eenmaal weggereden probeer je te ontsnappen aan de politie en zul je de missie uiteindelijk behalen. Zie voor overige informatie deze pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je zorgt dat je met een boot of heli naar het oude ziekenhuis gaat, dan heb je een snel ontsnappingsvoertuig klaar staan! Nog een tip: Om te voorkomen dat je steeds verdwaalt, klim via de tafel waar het pakketje op ligt, gelijk op de bovenverdieping! Easy kills op de cops beneden, en dan zie je tenminste welke kant je op wil! :tu: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

In het water ligt sowieso al een boot waar je mee weg kan varen. Als je met de heli komt, en je wilt er ook weer mee weg wordt je zo opgepakt. Weet je hoeveel tijd het kost voordat je heli eindelijk eens opstijgt? Erg veel, en daarom kunnen de agenten je makkelijk oppakken. Ik heb deze missie gewoon behaald met de Bobcat die buiten staat. Pay 'n Spray inrijden en je bent de agenten kwijt. Denk er wel om dat de agenten je niet zien.

Je kan voordat je de missie start ook wel even de Pay 'n Spray markeren. Dat maakt het een stuk makkelijker :)

Link to comment
Delen op andere websites

In het water ligt sowieso al een boot waar je mee weg kan varen. Als je met de heli komt, en je wilt er ook weer mee weg wordt je zo opgepakt. Weet je hoeveel tijd het kost voordat je heli eindelijk eens opstijgt? Erg veel, en daarom kunnen de agenten je makkelijk oppakken. Ik heb deze missie gewoon behaald met de Bobcat die buiten staat. Pay 'n Spray inrijden en je bent de agenten kwijt. Denk er wel om dat de agenten je niet zien.

Je kan voordat je de missie start ook wel even de Pay 'n Spray markeren. Dat maakt het een stuk makkelijker :)

Ik weet hoeveel tijd het kost voordat een heli opstijgt..... Ik heb de game zelf toevallig ook! Ik geloof dat tips geven van iedereen persoonlijk de beste manier vraagt, en dit is de mijne! Ik vind de heli's perfect handelen en ik heb de missie dan ook gehaald op de "helitour" manier. Ieder zijn eigen, nietwaar Visser? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

een shotgun is ook erg handig omdat ze vrij dichtbij komen en mij lukt het eerst ook niet en heb ik een andere taktiek geprobeert gewoon keihard langs die gasten rennen en sprong ik het water in en zwom naar de kant en ben ik daar in een auto gestapt en van me wanted level afgekomen had niet meer veel health over trouwens:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon al Schietend naar het kanaal gerend en met een Cheat een Jetmax gespawnt, en ben weggevaren, toen werd ik doodgeschoten door de Helicopter.

Daarna deed ik hem nog is heb ik alle gastjes gewoon doodgeschoten, en met Bobcat ( die bij het kapotte hek staat weggereden. Toen heb ik hem gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij The Snow Storm word ik steeds door die NOOSE agenten vermoord. In het begin bij het vermoorden van die mannetjes in het ziekenhuis lukt nog wel, maar wegkomen niet. Ik heb een volle ring health/armor als ik tegen de NOOSE moet (op een beetje na van een kogel van die mannetjes vóór de NOOSE). Ik gebruik de hele tijd een SMG. Heeft iemand tips om deze missie te kunnen uitspelen?

Als je moeite hebt met de politie: In het gebouw is 't gewoon een kwestie van op alles voorbereid zijn en kijken waar de politie vandaan komt. Zorg (als je echt zoveel moeite hebt met de politie) dat er een auto vlak bij de uitgang/ingang (normaal staat er al een Bobcat klaar, maar ik kan me voorstellen dat je deze niet snel genoeg vindt, en het kan ook zo zijn dat je deze hebt opgeblazen vóórdat je met die NOOSE te maken kreeg) staat. Pak desnoods een auto die je hebt laten bullet- en explosion-proven door tijdens een date vanuit de auto te schieten. Zo kun je niet geraakt worden zolang de ruiten van de auto intact zijn en er van buiten geschoten wordt.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

bij die missie moet je niet lang bij stil staan. eerst dood je de eerste agenten ( stuk of 3). en dan loop je gewoon voor je leven en niet denken, pak de eerste auto, een rappe, en rij dan rap weg en mis niet neem direct de brug

Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald zonder ook maar 1 agent geschoten te hebben. Verken voor je begint eerst de omgeving. Parkeer een snelle auto bij de andere parkeerplaats (vlakbij de brug) Ga naar de andere parkeerplaats om de missie te beginnen. Schiet met sniper de 2 mannen voor de ingang, en door de ramen op een paar andere mannetjes. Ga niet naar binnen maar loop om naar de ladder. Bovenstaan nog 2 die je zo neer kunt schieten, spring naar beneden en kill de rest. Vanaf dan is het simpel, pak de coke en ren na het telefoontje direct naar de grote kamer rechts, spring op het ronde ding en jump naar de vensterbank van het dichte raam (voor de missie ff oefenen). Vandaar uit klim je in het open raam er boven en sta je weer buiten nog voor de agenten binnen zijn. Sprint rechts naar de andere parkeerplaats naar je auto en scheur naar de spray. S6

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...