Jump to content

The Snow Storm (PC)


Donald F. Duck

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    9

  • GICE

    3

  • Hanneswasco

    2

  • Jacky-2007

    2

Hele snelle en nuttige oplossing, ga niet via de hoofdingang, maar neem

de achteringang door links langs het ziekenhuis te rijden en dan de ladder op.

Iedereen staat met de rug naar je toe. Buk je en loop over de kleine houten paal die naar het volgende

plateau gaat. Neem dan de andere paal naar links en je zit boven de kamer met de drugs.

Pak een pistool en schiet de 2 bendeleden door hun hoofd en

pak de drugs. Alle ventjes die je in het begin moest killen zitten nog steeds in het ziekenhuis en houden de NOOSE

buiten.

In de kamer achter de kamer met drugs (de ging in en dan 2x rechts) ligt ook

nog een AK-47 met wat ammo. Als de NOOSE toch begint door te breken moet je in een keer 4 kamers

langs rennen en dan tegen de muur dekking zoeken.

Een paar NOOSE agenten zijn daar in gevecht met wat bendeleden die achter

een muurtje zitten. Pleur daar een granaat naar binnen en ren door naar de hoofdingang.

Pleur van tevoren nog een granaat door de hoofdingang en beide ramen en ren nu naar de Bobcat

óf de Jetmax en vaar of rij weg.

Ikzelf beveel de Jetmax aan omdat mijn naam Max is :puh:

EN omdat het daarmee makkelijker is om de politie

kwijt te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een NRG-900 neergezet voor al die openingen zodat ik deheletijd rechtdoor kon en dan naar rechts eruit en toen gauw weggereden

Met cheats? Maar als je ze neerzet ben je wel vrij kwetsbaar.

nee je gaat gewoon met een nrg naar dat ziekehuis, dan schiet je eerst iedereen af en voordat je die coke gaat pakken haal je dan die nrg weer op en als de popo dan weer komt boek je ze gewoon volgas eruit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat red je niet,

1. Je rijd over gras, dan slip je veel te snel.

2. Ze schieten je zo van de motor af.

3. Schieten en rijden is lastig waardoor je misschien tegen iets aanbotst en valt.

4. Je health te weinig is en je met 1 schot door je hoofd van de N.O.O.S.E. dood bent. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat red je niet,

1. Je rijd over gras, dan slip je veel te snel.

2. Ze schieten je zo van de motor af.

3. Schieten en rijden is lastig waardoor je misschien tegen iets aanbotst en valt.

4. Je health te weinig is en je met 1 schot door je hoofd van de N.O.O.S.E. dood bent. :)

kil hoe kan het dan dat ik het zo wel red. beter ben je stil want zo kan het wel gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik deed om die gasten te doden in het oude ziekenhuis, is niet naar binnen toe gaan!

Op de parkeerplaats een heli neer zetten met een cheat.

Dan opstijgen en naar een gebouw vliegen die hoog is, dan kan je op een riggel klimmen en met een sniper ofzo al die gasten doden je ziet presies waar ze staan enz. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat helpt niet echt als je tegen de N.O.O.S.E. moet.

Nee dat niet, maar wel als je van die gangsters af moet!

Dan hoef je niet zo langs die muren te lopen en als een gek te knallen.. :D

Je hoeft ook niet als een gek te gaan knallen, rustig blijven en goed richten, en dan pas schieten als hij tevoorschijn komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Missie gehaald zonder ook maar 1 agent geschoten te hebben. Verken voor je begint eerst de omgeving. Parkeer een snelle auto bij de andere parkeerplaats (vlakbij de brug) Ga naar de andere parkeerplaats om de missie te beginnen. Schiet met sniper de 2 mannen voor de ingang, en door de ramen op een paar andere mannetjes. Ga niet naar binnen maar loop om naar de ladder. Bovenstaan nog 2 die je zo neer kunt schieten, spring naar beneden en kill de rest. Vanaf dan is het simpel, pak de coke en ren na het telefoontje direct naar de grote kamer rechts, spring op het ronde ding en jump naar de vensterbank van het dichte raam (voor de missie ff oefenen). Vandaar uit klim je in het open raam er boven en sta je weer buiten nog voor de agenten binnen zijn. Sprint rechts naar de andere parkeerplaats naar je auto en scheur naar de spray. S6

Zo ongeveer heb ik hem ook gehaald. Ik heb wel 15 keer geprobeerd. Telkens geen boot te vinden. Eerst iedereen dood geschoten en voorlangs binnen gekomen, maar terug overleefde ik niet 1 keer en werd telkens in de laatste kamer (daar waar je binnen kwam) weer dood geschoten. Nadien een paar keer via achter geprobeerd maar kon steeds niet via boven vluchten. Toen ik dit las heb ik het 1x geprobeerd en lukte ineens. De bobcat was er niet dus in een politie auto gestapt. Ik moest zelfs halverwege overstappen want de banden waren lek geschoten, maar ook dat was geen probleem. Kreeg daarna de 3 sterren gewoon weggereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het best neem je granaten mee. Als je dan vanaf de achterkant van het ziekenhuis met de ladder op de bovenverdieping klimt, en je gooit die granaten naar beneden, kun je zo al zeker 20 man doden.

En volgens mij is er ook een cheat om politie kwijt te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is lastig om Granaten te hebben vanaf die missie, ( Zonder Cheats dan )

Granaten zijn duur, en als je het na 10x proberen niet lukt is al je geld op..

Enige manier is dan..

Armor en Health 100%.

Granaten kopen. 100% Munitie van Granaten.

Spel Opslaan, en opnieuw starten als je The Snow Storm niet hebt gehaald.

@ Cheat van No Police werkt niet als je binnen de zone van NOOSE bent in deze missie.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...