Nissan Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Hey mensen, ik lees vaak bij de Graphics subfora dat mensen gebruik maken van Photoshop etc. Voor alle producten van Adobe geldt hetzelfde. Dat is het probleem niet, maar dit, als je een trial neemt, kun je die dan iedere ekeer hergebruiken? Want veel mensen hebben bijvoorbeeld gewoon Photoshop zonder er ook maar een cent voor betaalt te hebben. Hoe kom je er DAN aan? Kom nou niet aanzetten met dingen zoals dat dit illegale dingen zijn, want ik wil gewoon weten hoe ze eraan komen. Want als ik een paar honderd Euro mee bespaar dan kijk ik eerst nog wel eens verder. Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Tja, ik zou niet weten hoe ze er aan komen. Ze zeggen dat het allemaal illegale shitzooi is, dus gooi ik er vaak maar een slotje op. :$ Overigens kan je een trial maar één keer op een pc installeren en gebruiken, behalve als je Windows opnieuw installeert, dan zou het wel kunnen volgens mij. Maar ja, dat heeft voor trials van 30 dagen weinig zin. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Idd. Ik heb navraag gedaan en ze hebben het geflikt zonder gebruik van HOAX, Crack en die andere rotzooi. Vind ik het toch knap HOE ze het DAN doen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Zolang ze er geen geld voor neerleggen om de volledige versie te kunnen gebruiken, blijft het illegaal en zullen we je niet vertellen hoe dat dan in z'n werk gaat. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik heb de regels wel zo gelezen dat ik weet dat dat verboden is Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Via Slim.nl kun je via school de Adobe Creative Suite (en nog veel andere meer software) dan wel niet gratis, maar veel goedkoper krijgen. Mvg, Flitskikker Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Kan iemand me een linkje geven waar ik de Photoshop CS3 trial kan downloaden? En dan bedoel ik een link naar de directe download, Niet naar de site. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Tja, ik zou niet weten hoe ze er aan komen. Ze zeggen dat het allemaal illegale shitzooi is, dus gooi ik er vaak maar een slotje op. :$ Overigens kan je een trial maar één keer op een pc installeren en gebruiken, behalve als je Windows opnieuw installeert, dan zou het wel kunnen volgens mij. Maar ja, dat heeft voor trials van 30 dagen weinig zin. Je hoeft niet per sé Windows opnieuw te installeren, je kan ook in het register gaan rotzooien. Werkt ook goed, ik heb het al een paar keer gedaan.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Via Slim.nl kun je via school de Adobe Creative Suite (en nog veel andere meer software) dan wel niet gratis, maar veel goedkoper krijgen. Mvg, Flitskikker Met Slim.nl kun je de volledige Mster Collection CS4 krijgen voor € 350,- en k heb me daarbij aangemeld staan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik ben dat trialtje best erg nodig, En omdat niemand op het forum naar mijn aanvragen luistert, Wil ik graag een direct linkje naar de download. Reageren
Hackman Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik heb ook gezocht naar een download waarvoor ik niet eerst hoefde te aanmelden/inloggen alleen zonder succes. Ik heb dus toch maar de trial gedownload van de originele Adobe site en vervolgens heb ik.. Oké, dat maakt niet uit maar een directe download-link is er volgens mij niet. Je hoeft me trouwens ook niet te vragen wat ik precies heb gedaan na het downloaden van de trial want dat mag ik niet zeggen anders wordt ik opgepakt door de administrators en dan moet ik 5 minuten naar de Spongebob Theme luisteren voor dat ze me vrijlaten of ze gaan me kontje-kermis-vieren oftewel billenkoek. Als je het dan nog te bont maakt dan wordt er een papiertje op geniet (je broek) en daar staat dan een willekeurig getal op. Bewerkt: 25 december 2008 door Hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.