Jump to content

Adobe Dreamweaver

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

ik lees vaak bij de Graphics subfora dat mensen gebruik

maken van Photoshop etc. Voor alle producten van Adobe geldt hetzelfde.

Dat is het probleem niet,

maar dit, als je een trial neemt, kun je die dan iedere ekeer hergebruiken?

Want veel mensen hebben bijvoorbeeld gewoon Photoshop zonder er ook maar een

cent voor betaalt te hebben. Hoe kom je er DAN aan?

Kom nou niet aanzetten met dingen zoals dat dit illegale dingen zijn,

want ik wil gewoon weten hoe ze eraan komen.

Want als ik een paar honderd Euro mee bespaar dan

kijk ik eerst nog wel eens verder.

Geplaatst:

Tja, ik zou niet weten hoe ze er aan komen. Ze zeggen dat het allemaal illegale shitzooi is, dus gooi ik er vaak maar een slotje op. :$

Overigens kan je een trial maar één keer op een pc installeren en gebruiken, behalve als je Windows opnieuw installeert, dan zou het wel kunnen volgens mij. Maar ja, dat heeft voor trials van 30 dagen weinig zin. :7

Geplaatst:

Idd. Ik heb navraag gedaan en ze hebben het geflikt zonder gebruik van HOAX, Crack

en die andere rotzooi. Vind ik het toch knap HOE ze het DAN doen.

Geplaatst:

Zolang ze er geen geld voor neerleggen om de volledige versie te kunnen gebruiken, blijft het illegaal en zullen we je niet vertellen hoe dat dan in z'n werk gaat. :puh:

Geplaatst:

Via Slim.nl kun je via school de Adobe Creative Suite (en nog veel andere meer software) dan wel niet gratis, maar veel goedkoper krijgen. ;)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Kan iemand me een linkje geven waar ik de Photoshop CS3 trial kan downloaden? En dan bedoel ik een link naar de directe download, Niet naar de site.

Geplaatst:
Tja, ik zou niet weten hoe ze er aan komen. Ze zeggen dat het allemaal illegale shitzooi is, dus gooi ik er vaak maar een slotje op. :$

Overigens kan je een trial maar één keer op een pc installeren en gebruiken, behalve als je Windows opnieuw installeert, dan zou het wel kunnen volgens mij. Maar ja, dat heeft voor trials van 30 dagen weinig zin. :7

Je hoeft niet per sé Windows opnieuw te installeren, je kan ook in het register gaan rotzooien. Werkt ook goed, ik heb het al een paar keer gedaan..

Geplaatst:
Via Slim.nl kun je via school de Adobe Creative Suite (en nog veel andere meer software) dan wel niet gratis, maar veel goedkoper krijgen. ;)

Mvg,

Flitskikker

Met Slim.nl kun je de volledige Mster Collection CS4 krijgen voor € 350,- en k heb me daarbij aangemeld staan ;)

Geplaatst:

Ik ben dat trialtje best erg nodig, En omdat niemand op het forum naar mijn aanvragen luistert, Wil ik graag een direct linkje naar de download.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook gezocht naar een download waarvoor ik niet eerst hoefde te aanmelden/inloggen alleen zonder succes. Ik heb dus toch maar de trial gedownload van de originele Adobe site en vervolgens heb ik.. Oké, dat maakt niet uit maar een directe download-link is er volgens mij niet. Je hoeft me trouwens ook niet te vragen wat ik precies heb gedaan na het downloaden van de trial want dat mag ik niet zeggen anders wordt ik opgepakt door de administrators en dan moet ik 5 minuten naar de Spongebob Theme luisteren voor dat ze me vrijlaten of ze gaan me kontje-kermis-vieren oftewel billenkoek. Als je het dan nog te bont maakt dan wordt er een papiertje op geniet (je broek) en daar staat dan een willekeurig getal op.

Bewerkt: door Hackman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...