Jump to content

Downloadable Content: Wensen & Verlangens Topic


Jacky-2007

Recommended Posts

De titel en ondertitel spreken voorzich, post hier wat jij hoopt aan te treffen in de twee Downloadable Content Episodes voor de 360, of wat je hoopt te zien als Downloadable Content voor de PS3 en PC! :tu:

Zet even duidelijk bovenaan je post op welk platform je de DLC hoopt te zien verschijnen: 360, PS3 of PC

Mijn wensen en verlangens post ik later ook in dit topic, wil er eerst eens goed over nadenken! :Y

(Tevens voorkomt dit overflow aan topics over de DLC. Alle nieuwsfeiten zijn zoals gewoonlijk alreeds terug te vinden in het GTA:IV Nieuws Topic.)

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het zeer leuk dat je dit topic hebt gecreeërd maar er is al een topic dat hierover gaat.

wil je droom niet kapotmaken maar wou dit even meedelen ^_^

voor de rest vind ik dat de DLC gwn meer kleren heeft en mjah op meer kan ik niet komen sinds de wapens enz al bevestigd zijn. oh miss nog gangrecruitatie, dat zou nog graaf zijn :tu:

:EDIT: nu ik het deel over de tweede DLC lees, kan ik je geruststellen dat zo een topic nog niet bestaat maar wensen en verlangens hebbik er niet echt voor.

Bewerkt: door the sith
Link to comment
Delen op andere websites

360

:cya: Daar ben ik dan, topicstarter met wensen en verlangens! Uiteraard is van de DLC alreeds de storyline aangekondigd over

. Ook is dit filmpje al op menig forum geanaliseerd op de inhoud: Wat we zien zijn sowieso nog onbekende interieurs, onbekende wapens en onbekende motoren.

Interieurs

Ik persoonlijk hoop op héél wat meer interieurs! In de singleplayer game, en in de Free Mode van de multiplayer, zijn al veel interieurs te vinden, zowel groot als klein. Maar vooral aan grote interieurs ontbreekt het nog volgens mij: Ik heb tenslotte in nog geen online game een DeathMatch binnen uitgespeeld, iets wat wél binnen de mogelijkheden van de map ligt! Op deze pagina vindt je de interieurs die er tot nu toe in bijvoorbeeld de Free Mode bekend zijn.

Het Advocatenkantoor in Algonquin is een voorbeeld van wat ik wel meer wil zien komen in de game! Dergelijke interieurs zijn in mijn mening onmisbaar is een next gen sandbox game. Waarom? Omdat het kan! R* kennende zullen we, al spelend door de storyline heen, alle nieuwe interieurs gaan zien. Ik ben erg benieuwd! Wellicht komen er ook safehouses bij! En please, maak de politiebureau's toegankelijk!! Please!

Wapens

Ok, zwaar geschut hebben we zojuist kunnen zien in de trailer van The Lost and Damned. Toegevoegde waarde? Ik weet het nog niet... Ik hoop dat R* vooral accent heeft gelegd op de toepasselijkheid van de wapens vanuit voertuigen, zoals bijvoorbeeld helicopters. Damned, ik wil een RPG van achteruit een heli kunnen knallen als ik online speel! Daar heb ik wat aan! :D

Motoren

Die choppers uit de trailer zijn te gek voor de gemiddelde motorfreak. Ik ben geen motorfreak, maar kan custom bikes zeer waarderen! Wie heeft ze gemist op Discovery Channel? Ik niet! Weliswaar voor de storyline een mooie add-on, maar heb ik er ook écht wat aan? Motoren niet... Jetski's? Ja, dat zou fun zijn! :Y Meer auto's? Nee, dat hoeft voor mij niet. Wel mag R* met de DLC van mij gelijk wel het multiple spawnen van dezelfde auto's zodra je erin rijdt oplossen, dát heeft toegevoegde waarde! Wel heli's, alles wat vliegt is fijn! Of gewoon een uitbreiding van het wapenarsenaal van de Annihilator, da's ook leuk! R..........P.........GGGGGGGGG!! :Y

Mijn Wensen en Verlangens?

Als we _O_ Dan Houser _O_ mogen geloven, is de impact van de DLC vergelijkbaar met de impact van Vice City na GTAIII, en de impact van San Andreas na Vice City... :? Duizelt het je al? Mij wel!

Maar als ik de trailer van de DLC zie, denk ik wel groter dan alleen een nieuwe storyline met bijpassende voertuigen en wapens... We zagen interieurs. De mogelijkheden van DLC gaan vér, dat weten we... Misschien een nieuw eiland? Hmmm..... Nee, dat denk ik niet. Iscariah kan meer vertellen over de mogelijkheden die dde huidige map van GTA IV biedt, en die geboden zouden worden in eerste instantie, maar die voor de release weer zijn verwijderd uit de map! Dat geeft vragen...

Als een storyline wordt toegevoegd, dan ook sidemissies? Als er sidemissies worden toegevoegd, dan ook minigames? Als er minigames worden toegevoegd, dan ook random characters?

Sidemissies, slurp! Ik wil baantjes zien! Dagje werken bij de ambulance dienst, dagje werken bij de "Trashmasters", Dagje werken bij de Fire Dept. of een dagje bij Helitours? Burglarmissies? Om geld te verdienen om verder te komen in de game? Mag dat, R*? ;)

Multiplayer add-ons

De multiplayer (de eerste officiële mutliplayer van R*'s GTA, althans :puh: ) heeft wat mij betreft nogal wat mogelijkheden om aan toe te voegen nodig, als je het mij vraagt. Maar dat ligt misschien aan de persoon waaraan je het vraagt! De huidige modes van de multi zijn top fun hoor, daar niet van! Maar het mag meer kunnen, vooral de Free Mode heeft aankleding nodig. Aankleding? Nee, kleding! Free play is mijn favo manier van gamen, en zo jullie met mij. Anders speel je geen GTA natuurlijk! Dus wil ik een uitgebreide garderobe zien, met army gear, police gear, mob gear etc. In Free Mode een kant kunnen kiezen, Cop of Crook, Gangbanger..

Zodra de eerste DLC uit is, en de tweede wordt aangekondigd... Ik kan niet wachten! Wellicht dat R* nog ergens voor februari een tipje van de sluier oplicht......

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ps3

Alles is best want na sp gaat iedereen naar mp en zonder mp ga je na sp stoppen met gta IV hoogstwaarschijnlijk. dus vind ik dat ze mp iets aan toe moetten voegen. De ideeën van jackie vind ik ook goed alleen als je meer kleding gaat toevoegen dan moet er ook iets tegenover staan voor de mensen die de hoogste rank hebben behaald.

Misschien moetten ze die maar buffen met iets heel speciaals, bv een speciaal wapen of meer leven erbij. Ze moetten iig wel een beetje gebuffed worden! En hopelijk wordt het max. level geincreased naar 20!

Voor multiplayer moet er ook een soort persoonlijke 1 man only DM ladder komen die je officieël ingame kan bekijken. En dat je bij de matches een min. level requirement kan invoeren dat zou ook onwijs zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar spijtig genoeg( :D ) komt hij nooit naar PS3 :schater:

oh jawel hoor :) Duurt alleen langer :D

Hmm, ik heb er meer vertrouwen in dat hij naar PC gaat komen i.p.v PS3. de DLC word speciaal gemaakt voor Microsoft omdat ze daar bakken met geld voor hebben neergelegd, Sony heeft dit niet gedaan.

En omdat de PC ook via microsoft gaat, is er meer kans dat hij voor de PC gaat uitkomen dan voor de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar spijtig genoeg( :D ) komt hij nooit naar PS3 :schater:

oh jawel hoor :) Duurt alleen langer :D

Hmm, ik heb er meer vertrouwen in dat hij naar PC gaat komen i.p.v PS3. de DLC word speciaal gemaakt voor Microsoft omdat ze daar bakken met geld voor hebben neergelegd, Sony heeft dit niet gedaan.

En omdat de PC ook via microsoft gaat, is er meer kans dat hij voor de PC gaat uitkomen dan voor de PS3.

Als je economisch gaat denken kom je tot de conclusie dat ze het wel uit gaan brengen op de ps3 alleen duurt het inderdaad wat langer, maar uiteindelijk doen ze het wel omdat er dan simpelweg weer geld in het laatje komt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de DLC ook naar PS3 komt maar inderdaad langer duurt voordat ie er is...

Als ie komt zou ik er meer vliegende dingen in willen hebben.

Meer toegankelijke interoirs...

Een tuningsshop zal wel niet komen... jammer.

savehouses erbij? wat mss ook niet komt, k ga er niet van uit.

En voor de rest lees ik het wel van de Xbox gamers die zeggen wat het inhoud.

En blijven hopen dat ie ook naar PS3 komt...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je economisch gaat denken kom je tot de conclusie dat ze het wel uit gaan brengen op de ps3 alleen duurt het inderdaad wat langer, maar uiteindelijk doen ze het wel omdat er dan simpelweg weer geld in het laatje komt ;)[guote]

Je weet niet wat er in het contract staat wat microsoft en r* hebben getekend.

Ik denk niet dat hij naar de ps3 gaat maar wel naar de pc.

R* verdient denk ik meer aan het contract dat ze met microsoft hebben getekend dan de verkoop van de lost op de ps3.

Bewerkt: door Robando
Link to comment
Delen op andere websites

Maar spijtig genoeg( :D ) komt hij nooit naar PS3 :schater:

oh jawel hoor :) Duurt alleen langer :D

Hmm, ik heb er meer vertrouwen in dat hij naar PC gaat komen i.p.v PS3. de DLC word speciaal gemaakt voor Microsoft omdat ze daar bakken met geld voor hebben neergelegd, Sony heeft dit niet gedaan.

En omdat de PC ook via microsoft gaat, is er meer kans dat hij voor de PC gaat uitkomen dan voor de PS3.

Als je economisch gaat denken kom je tot de conclusie dat ze het wel uit gaan brengen op de ps3 alleen duurt het inderdaad wat langer, maar uiteindelijk doen ze het wel omdat er dan simpelweg weer geld in het laatje komt ;)

Jep, hetzelfde gebeurde toen met San Andreas, eerste was PS2, en daarna pas de PC en Xbox, en de PS2 versie zuigde ook nog eens xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar spijtig genoeg( :D ) komt hij nooit naar PS3 :schater:

oh jawel hoor :) Duurt alleen langer :D

Hmm, ik heb er meer vertrouwen in dat hij naar PC gaat komen i.p.v PS3. de DLC word speciaal gemaakt voor Microsoft omdat ze daar bakken met geld voor hebben neergelegd, Sony heeft dit niet gedaan.

En omdat de PC ook via microsoft gaat, is er meer kans dat hij voor de PC gaat uitkomen dan voor de PS3.

Als je economisch gaat denken kom je tot de conclusie dat ze het wel uit gaan brengen op de ps3 alleen duurt het inderdaad wat langer, maar uiteindelijk doen ze het wel omdat er dan simpelweg weer geld in het laatje komt ;)

Er worden wel contracten enzo ondertekend voor hééééél véél geld.

Die kunnen niet zomaar verbroken worden :duh:

Of denk je dat Microsoft dat bedrag betaaldvoor de lol ofzo :7

Er zijn veel games die maar op één console (of p) worden uitgebracht. Waarom zou dit niet kunnen met content...

Ik zou zeggen: Blijven dromen of jezelf beliegen jongens... 0o

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...