jancoCJ Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Eey Ik heb nog nooit een mod gemaakt en nhet is gelukt met map editor En ik heb er een paar vraagjes over 1hoe draaije dingen? 2hoe kopieer je dingen? want bij mij haalt hij ze weg en zet ze ergens anders neer 3Hoe zet je objecten schuin? 4Hoe maak je een download link? 5Hoe save je je map editor dit zijn mijn vraagjes als je helpt kan ik verder met m,n Mod ik heb al een screen Screen van map editor Yea Bewerkt: 28 december 2008 door jancoCJ Reageren
Beagle Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 1. Dubbelklik op je "Item" die je geplaatst hebt. Dan krijg je een nieuw schermpje. Daar zie je een aantal vakjes. Een aantal daarvan zijn de draaihoeken. 2. Rechtsklik op de item die gedupliceerd moet worden, en dan iets van "Duplicate", "copy" of "clone". Dat moet je even kijken. Je kan ook gewoon nog een item toevoegen, met de zelfde parameters. 3. Zie eerste regel. 4. Een downloadlink.... Je gaat naar Rapidshare.com, of naar Fileload.nl.. Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Dan krijg je een link. Die moet je bewaren. Dan maak je een Hyperlink BBcode, dat is de volgende code: [url="JOUWLINKHIER"]Dit is de tekst waar je dan op moet drukken[/url] Dan krijg je dit. 5. Je saved een IPL/IDE door rechtsklik > Save te doen. Daarna kan je voor de zekerheid ook naar File > Save gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.