Glenn_ Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hallo gtaforum Ik had is zin om terug een server te maken alleen helaas pindakaas de problemen stapelen zich op! Mijn probleem Wanneer ik samp-server.exe draai werkt alleen de server als ik een server wil toevoegen ''localhost'' maar dan als ik m'n ip wil gebruiken (op screen gedeeltelijk afgescherm wegens privacy nog) zie je dat hij de server niet kan vinden Blauw = localhost (werkt dus) Rood = mijn ip (werkt niet) Mijn poorten heb ik ook geforward: Dus als iemand mij weet te helpen zou ik hem dankbaar zijn Reageren
WackoX Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) Heb je je router wel eerst gereboot/gereset? EDIT: ik denk niet dat 192.168.1.1 jouw netwerk ip is, het lijkt eerder op je router ip. Ga is naar Configuratie-Scherm >> Netwerk (ofzo) >> Netwerk-Verbindingen >> LAN-verbinding. Tablad Ondersteuning >> IP-adres Dat ip dat daar staat moet je vervangen door 192.168.1.1. Bewerkt: 20 december 2008 door WackoX Reageren
Glenn_ Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Heb je je router wel eerst gereboot/gereset?EDIT: ik denk niet dat 192.168.1.1 jouw netwerk ip is, het lijkt eerder op je router ip. Ga is naar Configuratie-Scherm >> Netwerk (ofzo) >> Netwerk-Verbindingen >> LAN-verbinding. Tablad Ondersteuning >> IP-adres Dat ip dat daar staat moet je vervangen door 192.168.1.1. bij alle andere dingen staat er ook al 192 enzovoort En bij LAN-verbindingen loop ik vast daar zie ik geen tablad ondersteuningen staan Reageren
Glenn_ Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Sorry voor dubbelpost maar het bovenstaande probleem is opgelost. Nu kunnen mensen de server wel zien maar de server respond niet wat nu? - Glenn Reageren
WackoX Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Probeer maar mijn manier eerst voordat je weer om hulp gaat roepen Reageren
Glenn_ Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Probeer maar mijn manier eerst voordat je weer om hulp gaat roepen kijk dan toch even anar mijn bericht ervoor toch voor je reageert... daar staat duidelijk dat ik iets niet kan vinden Reageren
WackoX Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Probeer maar mijn manier eerst voordat je weer om hulp gaat roepen kijk dan toch even anar mijn bericht ervoor toch voor je reageert... daar staat duidelijk dat ik iets niet kan vinden Dan is dat jouw probleem, bij iedereen anders staat 't er wel.. Reageren
Ymosky Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Welk IP adres staat er als je doet Start -> UItvoeren -> cmd -> ipconfig? Het IP adres wat daar staat moet hetzelfde zijn als in je forward-instellingen. Reageren
Glenn_ Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) IPv4 adres : 192.168.1.101 edit : dat staat er sinds het 2de probleem al bij portforwarding, de persoon kan wel de server zien bij zijn favorieten maar hij respond niet Bewerkt: 21 december 2008 door Glenn_ Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 En je kunt zelf wel in de server komen als je connect via je externe ip-adres? Dan heeft misschien diegenen die probeert erin te komen geen SA:MP 0.2X. vraag of diegene wel echt de laaste versie van SA:MP heeft. Je kunt me eventueel ook even via PB het IP adres sturen, dan probeer ik wel even of ik wel kan connecten. Reageren
Glenn_ Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 En je kunt zelf wel in de server komen als je connect via je externe ip-adres?Dan heeft misschien diegenen die probeert erin te komen geen SA:MP 0.2X. vraag of diegene wel echt de laaste versie van SA:MP heeft. Je kunt me eventueel ook even via PB het IP adres sturen, dan probeer ik wel even of ik wel kan connecten. Ymosky bedankt voor je support ik ben je zeer dankbaar en je had gelijk het was een fout van die persoon, nu heeft iemand anders getest en die is wel binnengekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.