Jump to content

GTA SA savegame probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

haloo allemaal

ik heb weer gta sa op me pc want gta iv doet het er niet op te sloommmmm

maar nu heb verschillende 100% savegame 's gedownload doen het allemaal niet :

ik start gta op

dan start new game > load game > End Of Line

en dan komt er te staan francias airport met zen koffer enzoow dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen? :S

alvast bedankt zakina

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt savegames van de verkeerde Versie gedownload. ;) Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo:

Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script.

Daar zie je het bestandje script.img staan.

Grootte van script.img Ik heb versie
568 kB 1
562 kB 2

Als je weet welke Versie je hebt, dan kan je 1 van deze Savegames downloaden. ^_^

100% Savegame V1 ; 100% Savegame V2. Download dus een Savegame van de juiste Versie. :)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Gezien het feit dat jou spel met een nieuw spel begint (en dus niet crasht) heb je dus versie 2. Download dan dus niet een savegame voor versie 1, maar voor versie 2. Hier is m'n savegame versie 2: klik Veel plezier ermee ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
Gezien het feit dat jou spel met een nieuw spel begint (en dus niet crasht) heb je dus versie 2. Download dan dus niet een savegame voor versie 1, maar voor versie 2. Hier is m'n savegame versie 2: klik Veel plezier ermee ^_^

Ik heb versie twee, maar op een of andere manier werkt de savegame gewoon niet. Het laden gaat nog goed, maar daarna wordt het scherm zwart en krijg ik een vista foutmelding...

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb versie twee, maar op een of andere manier werkt de savegame gewoon niet. Het laden gaat nog goed, maar daarna wordt het scherm zwart en krijg ik een vista foutmelding...

Heb je SA al eens als Administrator uitgevoerd? Meer informatie: >Klik.<[Kijk naar de tweede post. ;)]

Succes. ^_^

P.S.: Het klinkt absurd dat je dan de savegame ziet in het menu, maar pak je de savegames wel uit met Winrar?

@ hieronder: No problem. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Heb je SA al eens als Administrator uitgevoerd? Meer informatie: >Klik.<[Kijk naar de tweede post. ;)]

Succes. ^_^

P.S.: Het klinkt absurd dat je dan de savegame ziet in het menu, maar pak je de savegames wel uit met Winrar?

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en daarna "as administrator gerund". Nu doet ie het perfect! Thanks!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...