Jump to content

toetsenbord instellingen


Mr CJ

Recommended Posts

Hallo beste leden

Ik heb een klein probleem.

Ik vind de toetsenbord van gta IV nogal lastig.

Ik kan moeilijk rijden met de "z-q-s-d" ik gebruik liever de pijltjes, sprinten wilik met de L shift....

Ik heb dit al regelmatig veranderd, maar iedere keer als ik gta opnieuw start, staan die toetsenbord instellingen weer anders

Hoe los je dit op?

Ik heb al gezocht op deze forum, maar ik kan niks vinden

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat rotprobleem heb ik ook ik wordt er gek van het lijkt wel of je verpligt bent hun instellingen te gebruiken :?

en ik heb net een nieuwe pc maar het blijft slegt het beeld gta4 is egt klote gemaakt eerst al dat windows live gezeik en zonder internet kan je em niet opslaan of spelen en dan de beeldinstellingen en de toetsenbord probleem ik beging bijna te geloven (gta4 pc is sucks)

groeten meegedupeerde p.zaal

:bier: tot gta

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat rotprobleem heb ik ook ik wordt er gek van het lijkt wel of je verpligt bent hun instellingen te gebruiken :?

en ik heb net een nieuwe pc maar het blijft slegt het beeld gta4 is egt klote gemaakt eerst al dat windows live gezeik en zonder internet kan je em niet opslaan of spelen en dan de beeldinstellingen en de toetsenbord probleem ik beging bijna te geloven (gta4 pc is sucks)

groeten meegedupeerde p.zaal

:bier: tot gta

Probleem is opgelost

ls je het spel start, kom je eerst in ee menu terecht

Saar staat bij "optie" klik daar op, en verander de insellingen.

Nadien tijdens het spel opslaan.

Normaal gezien moet het nadien inorde zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat rotprobleem heb ik ook ik wordt er gek van het lijkt wel of je verpligt bent hun instellingen te gebruiken :?

en ik heb net een nieuwe pc maar het blijft slegt het beeld gta4 is egt klote gemaakt eerst al dat windows live gezeik en zonder internet kan je em niet opslaan of spelen en dan de beeldinstellingen en de toetsenbord probleem ik beging bijna te geloven (gta4 pc is sucks)

groeten meegedupeerde p.zaal

:bier: tot gta

Probleem is opgelost

ls je het spel start, kom je eerst in ee menu terecht

Saar staat bij "optie" klik daar op, en verander de insellingen.

Nadien tijdens het spel opslaan.

Normaal gezien moet het nadien inorde zijn

sld ikk de toetsen veradner naar de pijltjes krijg ik nog steeds het mobieltje voor dan moet ik alsnog met de wsad spelen wordt er niet goed van

kan je me een complete uitleg van a tot z erop zetten?

alvast bedankt

:bier: tot gta

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...