Jump to content

Robinho

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien iedereen de laatste tijd bezig is met voetbalsignatures, kon ik het niet laten er ook eentje in elkaar te knutselen. Ik ben zelf redelijk tevreden over het resultaat:

robinhosigrt7.png

Tips, opmerkingen en opbouwende kritiek zijn uiteraard van harte welkom. :)

Geplaatst:

Ik heb toch niks te doen, Ik rate hem wel even.

Pluspunten :

* Een paar mooie effecten gebruikt, Vooral dat waterige bij zijn onderlichaam.

* Mooie brushes, Die planten en bloemen.

* Ingeblend, Het lijkt of hij echt ''in'' de signature zit.

* Totaalpakket, De kleuren komen ook mooi uit.

Minpunten :

* Die twee lichtjes rechts, Dat had je wel weg moegen laten.

* Die bal links naast hem, Het heeft wat weg van een tennisbal.

Tips

* Linksbovenin had je ook wel mogen brushen.

* Probeer eens een nieuwe ''stijl'' te verzinnen, Die voetbalsignatures heb ik nu wel gezien.

Cijfer : 8.5

Geplaatst:

Ik moet zeggen je bent één van de deftigste signature makers die ik ken :D

Ik vind dat je wat rommelige omgaat met de c4d, en ik vind de kleur ook niet passend met de render :D

Geplaatst:

Zeer mooi Silverbyte, je hebt een prachtige signature in elkaar gedraaid. Laat ik beginnen met de textures, deze heb je goed verwerkt in de achtergrond. En dat ook op plaatsen waar ze nodig zijn en niet roekeloos over het hele plaatje heen. Het bloempatroon achterin vult de signature lekker op, samen met de boog van lijnen erom heen. Je lichteffecten rechts zien er goed uit, maar als het aan mij zou liggen had ik ze iets minder fel gemaakt. Het is wel een mooi aandachtspunt. Dan de C4D's onderin, die vind ik wat minder gelukt. Dat je het over zijn armen heen hebt gedaan verpest in feite een deel van de signature, wat je gewoon niet had moeten doen. Je tekst is verder mooi, maar het past in mijn ogen niet helemaal bij dat sjieke waar het allemaal om lijkt te draaien. Een andere font zou niet verkeerd zijn, maar prachtig verwerkt in de achtergrond. Blijf zo door gaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...